Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. I did it! Den er ikke dumpet. I læste rigtigt mellem linjerne fra vejleder, jeg klarede den!! Min nuværende vejleder punkede den gamle vejleder på opgaven og fik svaret igår!!
Så har stadig ingen dumpede eksamener på kontoen. Lad det fortsætte sådan
Og tak for Jeres støttende hilsner!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jubiiih aijh yæjjhh!Jeg sagde det jo nok - Jeg havde en klar fornemmelse af det!
Men huwh, det er rart lige at få HELT på det rene ......især for dig Så kan december bedre nydes uden at skulle spekulere så meget på det.
Det glæder mig at høre, at du er bestået - Selvfølgelig er du det STORT KNUS HERFRA
Anonym skriver: .. I did it! Den er ikke dumpet. I læste rigtigt mellem linjerne fra vejleder, jeg klarede den!! Min nuværende vejleder punkede den gamle vejleder på opgaven og fik svaret igår!! Så har stadig ingen dumpede eksamener på kontoen. Lad det fortsætte sådan Og tak for Jeres støttende hilsner!
TILLYKKE!!!
Hvad sagde jeg??? Sådan noget ved jeg bare................din vejleder prøvede jo at fortælle dig det, uden at sige for meget.
Godt gået.................lille frk. mjav.
Sådan!!!
anna-jonas skriver: Hvad sagde jeg??? Sådan noget ved jeg bare................din vejleder prøvede jo at fortælle dig det, uden at sige for meget. Godt gået.................lille frk. mjav.
Ja, du sagde det! Men jeg turde simpelthen ikke analysere det hun skrev. Men det var helt rigtigt, det du læste!
Jeg håber det går bedre med Jonas. Tænker på Jer!!
Hvor er det bare fedt.
Så bliver det en god juleferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128