præsidentvalget i usa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: obama vs mccain

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

758 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2008

heimchen

sidder og læser lidt med ang præsidentvalget i usa...

ku godt tænke mig at vide, hvad i mener om det, så har lavet en lille afstemning - hvem ville i stemme på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Bastian

Ingen tvivl - Obama selvfølgelig. Vi skal faktisk til USA om to uger, så vi kommer til at mærke den spændte stemning, der altid er op til et præsidentvalg. Min far og stedmor, som bor i USA, er erklærede demokrater/liberalister (i den amerikanske betydning af ordet), og min stedmor klipper konsekvent Bush ud af alle avisartikler, det er altså nogle gange svært at læse avis hos dem med alle de huller ;-) Jeg tror, at vi bliver nødt til at indlægge hende på den lukkede, hvis der kommer 4 år mere med en republikaner :-))))

Anmeld

30. august 2008

monstar99

Obama synes at verden er blevet meget mere fyldt med vold og krig under Bush tror der skal nye kræfter til.
Men synes det mere vigtigt med lokal politik vi skal da af med de statsministere, premiminstere som slikker Bush i bagdelen.

Anmeld

30. august 2008

Muffinmus

Hmm må nok lade være med at stemme..skulle jeg virkelig tvinges var det nok Obama...Men helt ærligt så synes de begge virker som nogel plattenslagere der har brugt alt for mange 100 mil på at reklamere for sig selv det sidste meget lange stykke tid... Helt ærligt...de summer de bruger på sådan noget, det er jo helt astronomisk.

Anmeld

30. august 2008

charlottekri

de siger jo også, at i alle de afstemninger der har været i kongressen (eller hvad det nu hedder) har mccaine stemt det samme som bush i 90 % af tilfældene og det siger måske noget om, hvorvidt landet bliver ændret hvis han kommer til magten, og derfor ville jeg stemme obama

Anmeld

31. august 2008

rlyn

Min favorit var ubestridt Clinton - men i mangel af bedre Obama.
Håber virkelig ikke McCain kommer til magten *GYS* - ikke flere krigsgale præsidenter >(>(>(

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Rikke Lyngholm skriver:

Min favorit var ubestridt Clinton - men i mangel af bedre Obama.
Håber virkelig ikke McCain kommer til magten *GYS* - ikke flere krigsgale præsidenter >(>(>(

Enig fuldstændig enig...

Majbritt

Anmeld

1. september 2008

heimchen

Gud hvor er det dog dejligt at høre jeres meninger. :) Jeg sidder her og ville uden tvivl stemme obama, og kan slet slet slet ikke forstå hvordan man kan være så konservativ (trods at vi også har politikere på den side, herhjemme... (?) ) - men forstår bare ikke det der 100% krigsførelse og ødelæggelse, abortmodstand osv osv.. Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have de holdninger - men omvendt forstår de nok heller ikke os demokrater ;) hmm... nu må vi se, har da læst at det har givet noget bonus til Obama at Mccain valgte Palin - som han har mødt én gang for et halvt år siden ( 8( ) , inden han valgte hende som vicepræsident.. ønsker hvert fald usa's obamatilhængere al held og lykke med valget.. tak for jeres svar.. :)

Anmeld

1. september 2008

Miamaja

Jeg ville gerne have haft hillary som første kvindelige præsident - det kunne være godt. så jeg var skuffet men obama er mit andet valg;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.