forslag til hjemmelavet julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Guldet

ikke flere der har nogle ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

MortilTheodor

Jeg har lavet fodaftryk på krympeplast af min dreng og skrevet "Theodor 6 mdr." og så brugt dem til nøgleringe

Anmeld

10. december 2010

serinasmor

køb en masse tændstikæsker af den store slags .. find noget pynt i naturen(hvis det da ellers er til at komme til for sne) eller i køkkenskabene (pasta/ris er godt til mange ting) ...dæk evt "tændefladen" med noget papir og en lille klat lim i hvert hjørne(så det kan komme af igen)... lad prinsessen dekorere med alm trælim ( ikke giftigt men ikke godt at spise) og slut af med at hun enten maler dem med pensel og akrylmaling eller at mor lige spayer dem med guldspray(plejer at kunne fåes i butikkerne her op til jul eller i tiger)

Anmeld

10. december 2010

JulieE

Vi plejer at lave gaver med børnene:

Hun kan også lave små malerier -Søstrene gerenes har små fine kærreder og maling dertil til rimelige penge.

Eller male på A3 eller A4 ark som lamineres og kan bruges som dækkeservietter.

Vi har også dekoreret julekugler med guld og sølv glimmer

I år laver vi snefnug i hama-perler, som skal sættes sammen til fine jule-uroer 

Anmeld

10. december 2010

Guldet

Tak for alle jeres fine ideer.. så er der noget at gå i krig med!

Er det noget bestemt lim og glimmer man skal bruge for at dekorer julekugler?

Anmeld

10. december 2010

JulieE

LAURAS MOR skriver:

Tak for alle jeres fine ideer.. så er der noget at gå i krig med!

Er det noget bestemt lim og glimmer man skal bruge for at dekorer julekugler?

I Panduro Hobby (og andre steder) kan du få nogle tuber med glimmer-lim, dem brugte vi

Anmeld

10. december 2010

Guldet

JulieE skriver:

I Panduro Hobby (og andre steder) kan du få nogle tuber med glimmer-lim, dem brugte vi

Vi har desværre ikke den butik her, men man må da kunne få det i kreativ company?

Tak for Tippet

Anmeld

10. december 2010

JulieE

LAURAS MOR skriver:

Vi har desværre ikke den butik her, men man må da kunne få det i kreativ company?

Tak for Tippet

Jamen velbekomme Jeg har også set dem i Føtex, Kvickly osv.

God fornøjelse

Anmeld

10. december 2010

<3

Vi har købt nogle hvide puslespil som min søn får lov til at dekorere, så bager vi småkager, tegnet på krus, lavet perlebilleder og filtbilleder

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

Auner83 skriver:

Jeg har lavet fodaftryk på krympeplast af min dreng og skrevet "Theodor 6 mdr." og så brugt dem til nøgleringe

Det lyder som en rigtig god ide - kan du fortælle lidt mere om hvordan du har lavet dem? Måske et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.