Babysafe puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2010

CamillaSoefelt

Nogen der kender noget til det? Man kan også få seng i samme mærke.. Jeg har nemlig en puslekommode fra babysam ( Hyacint ), men den er aaalllt for høj til mig, så nu har vi taget benene af den, men så kan man ikke få fødderne ind under og så står man rigtig skidt! Så nu fandt jeg det her puslebord fra babysafe, og vil så bare høre om I kender noget til det?

Godt, skidt.. Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

CamillaSoefelt

Slet ingen der kender noget til det?

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

CamillaSoefelt skriver:

Nogen der kender noget til det? Man kan også få seng i samme mærke.. Jeg har nemlig en puslekommode fra babysam ( Hyacint ), men den er aaalllt for høj til mig, så nu har vi taget benene af den, men så kan man ikke få fødderne ind under og så står man rigtig skidt! Så nu fandt jeg det her puslebord fra babysafe, og vil så bare høre om I kender noget til det?

Godt, skidt.. Kom frisk

Hej

Denne:

http://www.minimums.dk/product.asp?product=1831

Eller hvad mener du???

Anmeld

9. december 2010

CamillaSoefelt

jannebjerre skriver:

Hej

Denne:

http://www.minimums.dk/product.asp?product=1831

Eller hvad mener du???

Ja bare puslebordet i samme mærke som den seng du har linket til . Kender du noget til det?

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

CamillaSoefelt skriver:

Ja bare puslebordet i samme mærke som den seng du har linket til . Kender du noget til det?

Ja jeg har det og jeg elllllsker det

Er bare glad for jeg fandt det brugt dengang - for ellers er det dældytme dyrt hihi

Anmeld

9. december 2010

CamillaSoefelt

Fylder det meget i dybden? Og skal man bruge den puslepude der følger med? Jeg har fundet det til 900.- er det dyrt? Synes jeg så det kostede var det 2 el 3000.-?

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

CamillaSoefelt skriver:

Fylder det meget i dybden? Og skal man bruge den puslepude der følger med? Jeg har fundet det til 900.- er det dyrt? Synes jeg så det kostede var det 2 el 3000.-?

Det fylder ret meget i dybden ja - men det var netopÅrsagen til jeg valgte det jeg har altså brugt en alm puslehynde  900 er skide billigt - slå til med det samme :-) Knus

Anmeld

10. december 2010

CamillaSoefelt

jannebjerre skriver:

Det fylder ret meget i dybden ja - men det var netopÅrsagen til jeg valgte det jeg har altså brugt en alm puslehynde  900 er skide billigt - slå til med det samme :-) Knus

Godt og høre.. Jamen det vil jeg så hermed gøre... Tak for hjælpen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.