Hvilken frisure har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.988 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. december 2010

cecilie1984

har brug for lidt hjælp.

fik fjernet mine hair extensions i går desværre med det resultat at jeg er blevet en del tynd håret i længderne.

jeg har hår til ca for enden af halsen.

Jeg tror jeg vil have lyse striber i (er lidt lys i forvejen)

tænker selv lidt af en halvlang page evt klippet lidt op i nakken.

Hvad for en frisure har i??

Jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal og skal til frisør i aften

MEGET gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mellepige

Jeg har langt mørkt hår med krøller. Når jeg går i byen en gang imellem sætter jeg mine glips extension i, som er 45 cm. Det gir lige det sidste i læmgen. også er det også bare TYKT! også glatter jeg det helt! 

men syns det er rigtig flot med lyse striber i lysebrunt hår

Anmeld

9. december 2010

Dinna88

cecilie1984 skriver:

har brug for lidt hjælp.

fik fjernet mine hair extensions i går desværre med det resultat at jeg er blevet en del tynd håret i længderne.

MEGET gerne billeder

Jeg har helt kort hår, hvorfor prøver du ikke det? hvis du fortruder så vokser det jo heldigvis ud igen.

Anmeld

9. december 2010

cecilie1984

Dinna88 skriver:

Jeg har helt kort hår, hvorfor prøver du ikke det? hvis du fortruder så vokser det jo heldigvis ud igen.

uhh det ved jeg ikke om jeg tør

Anmeld

9. december 2010

Dinna88

cecilie1984 skriver:

uhh det ved jeg ikke om jeg tør

Dit hår er jo ikke super langt i forvejen og det vokser jo ud igen, hvis du fortryder! Jeg synes det er noget man skal prøve, også selvom man er tilhænger af langt hår. - Jeg har selv været stort set skaldet, havde vist 5 mm på mit hoved.

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

cecilie1984 skriver:

har brug for lidt hjælp.

MEGET gerne billeder

Tjaaa...kig på mit profil billede..jeg har langt hår, næsten til enden, så det kan sættes på et utal af måder. Farven er min egen.
I dagligdagen har jeg for det meste hestehale, men jeg sætter det også gerne op som knold i nakken, fletninger eller fransk fletning som min mand elsker at lave på mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har farvet hår så mange gange at det har fået en lidt speciel, men pæn blanding af: Rød, sort, orange og lidt pink.  Mit hår går til lidt under halsen og så er det klippet lidt i etager.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2010

Kloster

Jeg Har kort hår, men har faktisk meget længde på nu i forhold til de 3-4 cm jeg plejer at have.

Jeg er ved at lægge an til denne her frisure (billede) men det tager jo tid...

Ja også har jeg kobberfarvet hår. Drømmefarven er på billede 2. Men da jeg hjemme-farver, kan jeg sjældent ramme den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2010

oerbaek

jeg har bare rigtig kedeligt langt hår ned til midt på ryggen helt lyst

De fleste dage er det sat i "lotte heise" frisure men også gerne en knold i nakken eller fransk fletning hvis det lige er det jeg gider lave... Det er meget sjældent jeg har løst hængende hår da jeg ikke kan holde det ud.. jeg prøvede for nogle år siden at klippe mig helt kort meeen jeg kom til at ligne min mor alt for meget, så lod det vokse ud igen

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

cecilie1984 skriver:

har brug for lidt hjælp.

MEGET gerne billeder

Lige nu er mit hår lidt slasket, fordi jeg trænger til at komme til frisør. Men normalt får jeg det klippet op i etager til skuldrene. Jeg får farvet mit hår i 2 farver...en bundfarve og lyse reflekser. Er selv ganske godt tilfreds med det, og nyder det hver gang jeg har været hos frisør. men det er lidt dyrt, så nogen gange kan der godt gå længere tid imellem at jeg får det ordnet. Det koster lidt over 800 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.