hjælp til planlægning af kærestedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.989 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2010

nørgaard

Jeg har brugt for ideer til at planlægge den perfekte kæreste dag. På søndag har vi været sammen i 6 år og jeg vil rigtig gerne planlægge noget specielt eller bare anderledes. Vi venter vores første barn til januar og ja det hele skal fejret og vi trænger til rigtig at nyde hindens selvskab.

Håber i har nogle ideer

Mvh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

grinbidderen

nørgaard skriver:

Jeg har brugt for ideer til at planlægge den perfekte kæreste dag. På søndag har vi været sammen i 6 år og jeg vil rigtig gerne planlægge noget specielt eller bare anderledes. Vi venter vores første barn til januar og ja det hele skal fejret og vi trænger til rigtig at nyde hindens selvskab.

Håber i har nogle ideer

Mvh Line

i kunne tage på et mini ophold med morgenmad også ellers bare nyde hinanden..

TILLYKKE med de 6 år sammen.

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

I kunne tage på en romantisk restaurant og få noget lækkert mad. Og så bagefter gå i biffen og se en god film.

Eller også kunne i lave en romantisk hjemmeaften, hvor i laver noget lækkert mad og lejer en film. Og så bare have stearinlys tændt i hele stuen.

Anmeld

9. december 2010

Isabella_mor

Håber i har nogle ideer

Mvh Line

jeg lavede en tråd magentil for lidt tid siden og fik så mange gode forslag som at tage en tur i spa, gå i teater, spise på en fin restaurent (det er jo ikke noget man gør så tit) lave det man lavede på sin første date/dag sammen som rigtige kærester, 

vi skal også have et barn til slut dec. start januar. så det skulle være noget jeg kunne holde til at lave. og vi har besluttet at tage i teatret og se tornerose som ballet på det kongelige, og inden da, skal vi spise romantisk middag sammen..   og det bliver så dejligt.. 

men hvis du er mere mobil end mig så kunne man jo også tage et sted hen i landet hvor de har en ultimativ flot natur eller en flot juleudsmykning med en masse lys og hygge, (eks. tivoli)

Anmeld

9. december 2010

nørgaard

TAk for jeres mange gode ideer. Så er det bare med at beslutte sig!!

Det er også fordi det er en søndag så synes jeg det er lidt træls at gå ud og spise.. men ideen juleudstillingen evt. på et slot hvor man måske kunne få lidt æbleskiver det tror jeg er en go ide

Mange tak.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.