:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2010

charlottemor3

åh skal igennem en trals ting som jeg virkelige havde håbet at aldrig skulle tage en beslutning om

jeg har lige født for 6 mdr siden og er enlig mor til 3 men har engang i mellem noget sammen med faren til de 2 små.

jeg har været lidt nervøs for om jeg kunne blive gravid når jeg tog minipiller for har hørt at de ikke er så gode men min lægen gav mig dem da jeg stadig ammer

MEN det er sket står nu og er gravid men kan ikke overskue at skulle være mor til 4 nu og så muligvis alene slet ikke når jeg ikke ved hvad der skal sket mellem faren og jeg for han svigte mig godt og grundigt da jeg ventede vores søn synes jeg og ja det var måske dumt af mig at være sammen med ham igen.

men fik ringende til min læge igår og fik hurtigt en tid til undersøgelse og hun er mener også at jeg ikke magte en mere nu har været igennem en depression som jeg stadig kæmper lidt med og tænker da også at det her kommer til at tage hårdt på mig da jeg føler at man slår et barn / foster ihjel

men blev sendt videre til en gynolog mhb på medicinsk abort hun som scannede mig og kunne se at jeg ikke er særligt langt henne så det er ikke blevet til noget endnu og jeg skal nu gå og være gravid en uge endnu fordi hun gerne vil se om der kommer en blommesæk

jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har med det hele men er bange for at det rammer mig rigtigt hårdt på et tidspunkt men det er det bedste for os alle nu hvis jeg skal være en god nok mor for min 3 børn

:\'( men er meget trist alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Uha, det  var dog ubehageligt.

Det er jeg oprigtig ked af at høre. Kan bestemt ikke være rart.

Sikke en dum situation for dig. Sørg nu for at få den hjælp, du kan, - ikke bare fra læge og fagfolk, men også fra venner og familie...

Anmeld

9. december 2010

Lone Jakobsen

æv hvor en dum situation at stå i.

har du et netværk der kan støtte dig lige nu? har selv stået i noget lign engang, så lad være med at klandre dig selv for det. du er bestemt ikke alene.

Lone

Anmeld

9. december 2010

Pia.

Puha det er en svær situation... vil bare sende dig et stort knus og håbe det bedste...

Tro mig jeg føler virkelig med dig... (Du kan bare skrive hvis du har brug for det i PB)

Anmeld

9. december 2010

charlottemor3

tak skal i ha

ja det er ikke nemt jo jeg har en god veninde ellers ikke rigtig nogen faren siger han gerne vil støtte med hvad han nu kan men det er jo ikke rigtigt det samme synes jeg.

men må bare tage det som det kommer er heldigvis også tilknyttet en psykolog hvis det skulle blive alt for svært...

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

charlottemor3 skriver:

åh skal igennem en trals ting som jeg virkelige havde håbet at aldrig skulle tage en beslutning om

jeg har lige født for 6 mdr siden og er enlig mor til 3 men har engang i mellem noget sammen med faren til de 2 små.

jeg har været lidt nervøs for om jeg kunne blive gravid når jeg tog minipiller for har hørt at de ikke er så gode men min lægen gav mig dem da jeg stadig ammer

MEN det er sket står nu og er gravid men kan ikke overskue at skulle være mor til 4 nu og så muligvis alene slet ikke når jeg ikke ved hvad der skal sket mellem faren og jeg for han svigte mig godt og grundigt da jeg ventede vores søn synes jeg og ja det var måske dumt af mig at være sammen med ham igen.

men fik ringende til min læge igår og fik hurtigt en tid til undersøgelse og hun er mener også at jeg ikke magte en mere nu har været igennem en depression som jeg stadig kæmper lidt med og tænker da også at det her kommer til at tage hårdt på mig da jeg føler at man slår et barn / foster ihjel

men blev sendt videre til en gynolog mhb på medicinsk abort hun som scannede mig og kunne se at jeg ikke er særligt langt henne så det er ikke blevet til noget endnu og jeg skal nu gå og være gravid en uge endnu fordi hun gerne vil se om der kommer en blommesæk

jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har med det hele men er bange for at det rammer mig rigtigt hårdt på et tidspunkt men det er det bedste for os alle nu hvis jeg skal være en god nok mor for min 3 børn

åhhh stort, stort trøsteknus...men alligevel.
Jeg ved præcis hvordan du har det. Det er så hårdt at skulle igennem det valg, men der er ikke andet du kan gøre søde ven...både for dig selv og dine 3 andre børn.
Du skal nok komme over det, og igennem det, for det er nu engang det bedste.
Selvfølgelig vil du aldrig glemme det, men nogle gange i livet, må fornuften råde.

Kærligst og knus
Sussie

Anmeld

9. december 2010

charlottemor3

SussieThyssen skriver:

åhhh stort, stort trøsteknus...men alligevel.
Jeg ved præcis hvordan du har det. Det er så hårdt at skulle igennem det valg, men der er ikke andet du kan gøre søde ven...både for dig selv og dine 3 andre børn.
Du skal nok komme over det, og igennem det, for det er nu engang det bedste.
Selvfølgelig vil du aldrig glemme det, men nogle gange i livet, må fornuften råde.

Kærligst og knus
Sussie

mange tak

ja det siger jeg også til mig selv det er det bedste

Charlotte

Anmeld

9. december 2010

Low

charlottemor3 skriver:

Jeg får ondt i hjertet på dine vejne 

til dig

Anmeld

11. december 2010

charlottemor3

Low skriver:

Jeg får ondt i hjertet på dine vejne 

til dig

tak

det er ikke nemt

charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.