åh skal igennem en trals ting som jeg virkelige havde håbet at aldrig skulle tage en beslutning om
jeg har lige født for 6 mdr siden og er enlig mor til 3 men har engang i mellem noget sammen med faren til de 2 små.
jeg har været lidt nervøs for om jeg kunne blive gravid når jeg tog minipiller for har hørt at de ikke er så gode men min lægen gav mig dem da jeg stadig ammer
MEN det er sket står nu og er gravid men kan ikke overskue at skulle være mor til 4 nu og så muligvis alene slet ikke når jeg ikke ved hvad der skal sket mellem faren og jeg for han svigte mig godt og grundigt da jeg ventede vores søn synes jeg og ja det var måske dumt af mig at være sammen med ham igen.
men fik ringende til min læge igår og fik hurtigt en tid til undersøgelse og hun er mener også at jeg ikke magte en mere nu har været igennem en depression som jeg stadig kæmper lidt med og tænker da også at det her kommer til at tage hårdt på mig da jeg føler at man slår et barn / foster ihjel
men blev sendt videre til en gynolog mhb på medicinsk abort hun som scannede mig og kunne se at jeg ikke er særligt langt henne så det er ikke blevet til noget endnu og jeg skal nu gå og være gravid en uge endnu fordi hun gerne vil se om der kommer en blommesæk
jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har med det hele men er bange for at det rammer mig rigtigt hårdt på et tidspunkt men det er det bedste for os alle nu hvis jeg skal være en god nok mor for min 3 børn
men er meget trist alligevel
Anmeld