I dag er det min fødselsdag... Ja dagen er desværre for mig rigtig rigtig træls og trist. Det er en dag jeg lige nu gerne vil glemme...
Jeg har været ved øjenlæge til anden omgang af undersøgelser omkring mine øjne som spasser ud og jeg bliver svimmel.
Tillykke med fødselsdagen Henriette du kan ikke se... Det var det jeg tænkte da dommen kom fra øjenlægen...
Mit syn er på 1 år blevet meget værre på trods af at jeg har briller og øjenlægen havde sagt at de ikke ville blive meget værre.
Jeg er gået fra at have +5,00 til +6,25 på venstre øje + jeg har en bygningsfejl på 0,75. og på højre øje er det så gået fra +4,25 til +5,75.
Min øjenlæge kan ikke forstå det så kan vil have mig til kontrol igen om 4 måneder for at se hvordan der går og så ellers bare løbende tjekke mit syn...
Ja og så lige som prikken over i'et så skal jeg være alene hjemme med min dreng som er syg. Mine forældre har ikke tid til at være sammen med mig i dag og min kæreste skal desværre ud og lave bil i dag. Det er den eneste dag han kan gøre det så dan kan blive synet.....
Jeg er ikke som sådan sur over det, men jeg kan alligevel ikke lade være med at sidde her og tude over at min fødselsdag skal være sådan her...
Anmeld