Peeeewww

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2010

TbCp

Liva blev ringet hjem fra børnehaven her i formiddags... de mente at det sår hun har på kinden måske er børnesår.

Selvfølgelig lige en dag Carsten ikke er på Fyn.

Så jeg måtte få pakket 4 unger ned, ud i vognen og så kæmpe mig ned til børnehaven med en barnevogn der konstant sad fast i sneen... heldigvis bor vi kun 500m fra børnehaven.
4 unger op af vognen og ind i børnehaven.... have indfanget Liva og klædt hende på, samt pakke hendes ting, alt imens to af ungerne vrælede fordi de store børnehavebørn rørte ved dem...

Ud igen, pakke børn i barnevognen og kæmpe mig hjem igen, nu med 5 børn + oppakning...

GOOD GOD!!!!

Og så viser det sig garanteret at det bare er et ganske almindeligt sår.

Liva synes forøvrigt at det var vældigt at de 4 unger var med nede og hente hende og skældte de store børn ud som fik Johanne til at græde, alt imens hun lagde en beskyttende arm om hende... og på vej hjem i barnevognen proklamerede at det her var hendes venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Milka

åhja, er livet som mor ikke bare herligt nogengange

Anmeld

9. december 2010

TbCp

Hmm jooo.....

Anmeld

9. december 2010

anna-jonas

Øhhhh...........HALLO!! hvordan kan de vide, at det er børnesår?? Har hun haft det længe, uden at det heler?? Væsker det??

Pissetræls, at du skulle ud og rende lige i dag. Jeg håber at Liva kommer i børnehave i morgen...........uden "børnesår".

Sødt sagt.............det med at det var hendes rigtige homies.

Knus Mette

Anmeld

9. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Øhhhh...........HALLO!! hvordan kan de vide, at det er børnesår?? Har hun haft det længe, uden at det heler?? Væsker det??

Pissetræls, at du skulle ud og rende lige i dag. Jeg håber at Liva kommer i børnehave i morgen...........uden "børnesår".

Sødt sagt.............det med at det var hendes rigtige homies.

Knus Mette

Hun har haft det nogle dage og det heler ikke.... men det er fordi hun ikke kan lade være med at pille i det....

Carsten tager hende til lægen imorgen og så får hun bare en hyggedag herhjemme...

Det er bare så ærgeligt for idag går hun glip af børnehavens julefrokost og imorgen der fælles julehygge med hele institutionen (som de har hver fredag i dec.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.