En ØVØV- kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Doktor Doolittle

Jeg har været på super hård aften/nattevagt. Min bagvagt (overlæge) var desværre een der er kendt for at lave så lidt som muligt. Jeg har oplevet det mange gange før men bliver lige chokeret over hendes dårlige stil hver gang >(

Vi mødte kl. 15, og hun gik først i gang med at arbejde kl. 17. Det væltede ind med patienter i modtagelsen. Kl. 18 spiste vi hurtig aftensmad, og jeg gik igen ned i modtagelsen, hun gik stuegang. Kl. 19 ringede jeg til hende på hendes hyler for at få hjælp til en kompliceret patient. På det tidspunkt var der hele 8 patienter i modtagelsen, der ikke var set af en læge. Hyleren blev svaret af en af vores sygeplejersker, min bagvagt var smuttet uden at sige noget, uden at aflægge rapport om de indlagte patienter så jeg kunne følge med i hvad der foregik oppe i afdelingen og uden at tilbyde mig lidt hjælp til at få ryddet ud i modtagelsen >( GRRRRRR og det er bare slet ikke første gang, hun laver det nummer. Jeg fik slet ikke sovet i nat.
Da vi så skulle holde morgenkonference kl. 9 mødte hun 5 minutter for sent og slog røven i sædet, mens jeg fik lov at lave kaffe osv. >( På dét tidspunkt havde jeg arbejdet 18 timer i træk og var totalt mørbanket.

Hvordan kan nogen være så dårlig stil?

Lidt gale men også trætte (H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

fam.4xc

Ja det er sgu dårlig stil og ik noget hverken du eller patienterne kan være tjent med!! Så frem med kortene på bordet til overhovederne hvis hun ik vil ta den face to face med dig.

Og nu jeg nysgerrig, hvor er du henne?? :P

Anmeld

30. august 2008

Doktor Doolittle

Jeg er på Hvidovre Hospital Infektionsmedicinsk afdeling. Hvor er du da?
Jeg har i formiddag skrevet en lang mail til administrerende overlæge på afdelingen, han er desuden hendes vejleder. Så håber jeg på bedre tider :P
(H) Tina

Anmeld

30. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hold da op sikken en B****!!! >( Jeg kan godt forstå at du var/er en smule mugne på hende. Men desværre findes de typer og så længe de får lov til at opføre sig på den måde, ja lige så længe gør de det. Jeg synes det er smuk at du har skrevet en mail til hendes vejleder. Lad os håbe at han/hun tager en lille samtale med hende inden i skal arbejde sammen igen.

(H)

Anmeld

30. august 2008

fam.4xc

Godt gået - lad høre hvad der sker videre:)

Jeg er på plejehjem, men det var mere min søster jeg tænkte på da jeg læste dit indlæg... hun er i modtagelsen på glostrup :D

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Doktor Doolittle skriver:

Jeg har været på super hård aften/nattevagt. Min bagvagt (overlæge) var desværre een der er kendt for at lave så lidt som muligt. Jeg har oplevet det mange gange før men bliver lige chokeret over hendes dårlige stil hver gang >(

Vi mødte kl. 15, og hun gik først i gang med at arbejde kl. 17. Det væltede ind med patienter i modtagelsen. Kl. 18 spiste vi hurtig aftensmad, og jeg gik igen ned i modtagelsen, hun gik stuegang. Kl. 19 ringede jeg til hende på hendes hyler for at få hjælp til en kompliceret patient. På det tidspunkt var der hele 8 patienter i modtagelsen, der ikke var set af en læge. Hyleren blev svaret af en af vores sygeplejersker, min bagvagt var smuttet uden at sige noget, uden at aflægge rapport om de indlagte patienter så jeg kunne følge med i hvad der foregik oppe i afdelingen og uden at tilbyde mig lidt hjælp til at få ryddet ud i modtagelsen >( GRRRRRR og det er bare slet ikke første gang, hun laver det nummer. Jeg fik slet ikke sovet i nat.
Da vi så skulle holde morgenkonference kl. 9 mødte hun 5 minutter for sent og slog røven i sædet, mens jeg fik lov at lave kaffe osv. >( På dét tidspunkt havde jeg arbejdet 18 timer i træk og var totalt mørbanket.

Hvordan kan nogen være så dårlig stil?

Lidt gale men også trætte (H) fra Tina

Forstår virkelig godt at du er sur og kun fedt at du er gået videre med det...

Ser frem til at læse at de har gjort noget ved det...

Pøj pøj

Majbritt(H)

Anmeld

31. august 2008

Doktor Doolittle

Nå udover mailen til hendes vejleder fik jeg i går en nedsmeltning da jeg overhovedet ikke kunne falde i søvn, selvom jeg var dødtræt, fordi tingene kørte rundt i hovedet på mig. Jeg HADER når jeg føler mig pisset på. Det endte med at jeg skrev en lang sms til hende jeg havde været på vagt med, hvor jeg skrev min utvetydige mening om hende, det var ikke pæne ord, men jeg mente hver og eet af dem.
Og VUPTI... 10 minutter efter faldt jeg i søvn.
(H) fra onde Tina :P

Anmeld

31. august 2008

1977

Profilbillede for 1977

Nå udover mailen til hendes vejleder fik jeg i går en nedsmeltning da jeg overhovedet ikke kunne falde i søvn, selvom jeg var dødtræt, fordi tingene kørte rundt i hovedet på mig. Jeg HADER når jeg føler mig pisset på. Det endte med at jeg skrev en lang sms til hende jeg havde været på vagt med, hvor jeg skrev min utvetydige mening om hende, det var ikke pæne ord, men jeg mente hver og eet af dem.

GRINER :D :D :D

Håber du sov godt :P

(H)

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Hold da fast og har du hørt fra hende???

Glæder mig til at høre fortsættelsen...

Majbritt(H)

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Uha, Tina...hvor jeg dog kender det...altså både det med en træls kollega som virker som om der bare skal tjenes mest, for at lave mindst...men jeg kender også til det der med at det bare skal UUUUUDDDDDD af systemet.
Håber at din kollega har taget det til sig og revurderet hendes indsats eller mangel på samme...
Knus og tanker fra mig til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.