Åh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Anonym trådstarter

I tirsdags da jeg kom på arbejde, var Arbejdstilsynet på besøg! De snakkede så lidt med mig omkring det med arbejdet og hvad jeg lavede! Han blev meget overrasket over at høre at jeg var under 18 år og gik i banken med checks, og fx i Fakta efter toiletpapir eller paptallerkener nogle gange! Eller på posthuset efter frimærker! For det måtte jeg da ikke?!?! Fandt så ud af at når man er under 18 år, må man ikke lave disse ting, da AT mener at chancen for at blive røvet er 100 gange større end hvis man er over 18 år! JO TAK! Nu går jeg jo også åbenlyst med penge og checks fremme og nærmest råber udover gåden, hvad jeg går med, ikke! Ej come on! Det er for latterligt syntes jeg!

Så nu står jeg med et job, hvor jeg ikke må udføre over halvdelen af min job, et arbejde der har fået straks-forbud og kæmpe bøde pga. det og en chef, der prøver at sige at han måske er nød til at fritstille mig, da det ikke duer at det ene bud, ikke må lave noget!

Jamen tak kære Arbejdstilsyn! I er ved at koste mig mit job, som jeg har haft i over 1½ år!

Whunder why jeg ikke har den helt store lyst til at tage på arbejde idag!!! Bliver helt ked af det, bare ved tanken om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Trine89

altså jeg kan godt forstå at han overrasket over at du gik banken med penge (det vil som regl være større beløb man bære derned) men at du ikke må gå i fakta og hente toiletpapir.. arg come on det er jo ikke flere 1000 kroner du får med der. :s hmm 

men kunne din måske ikke give dig andre opgaver?? er der ikke opgaver i huset der skal laves?? kaffe, vande blomster, arkivere (hvis det er noget i bruger der) og andre ting i den dur?? 

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

altså jeg kan godt forstå at han overrasket over at du gik banken med penge (det vil som regl være større beløb man bære derned) men at du ikke må gå i fakta og hente toiletpapir.. arg come on det er jo ikke flere 1000 kroner du får med der. :s hmm 

men kunne din måske ikke give dig andre opgaver?? er der ikke opgaver i huset der skal laves?? kaffe, vande blomster, arkivere (hvis det er noget i bruger der) og andre ting i den dur?? 

Jo, så skal jeg bare gøre det andet, hvor jeg skal arkivere sager og stemple post. Men det er jo allerede en del af jobbet! Det er bare det, at jeg aldrig får mere end 500 kr i kontanter til banken eller checks, og dem kan røvere jo ikke indløse! Så jeg ser ikke problemet. OG vi skal jo i banken hver dag, hvis der er noget!

Anmeld

9. december 2010

Trine89

men kan du så ikke bare tage lidt mindre timer der?? så der "ikke er tid" til at tage i banken?? og så skal du bare arbejde som alm. picoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.