Babyalarm og batterier - Øhm hvordan er det lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Low

Jeg har lige modtaget min babyalarm og der er sådan nogle dimser med til så man kan oplade batterierne gennem alarmen. Der skal 4 AAA batterier i hver del. Jeg har fået 4 batterier med så derfor mangler der 4 til den ene del. Mit spørgsmål er så om jeg kan komme batterier i som ikke er genopladelige hvis jeg søre for at ikke lade dem op?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

bøgelund

Low skriver:

Jeg har lige modtaget min babyalarm og der er sådan nogle dimser med til så man kan oplade batterierne gennem alarmen. Der skal 4 AAA batterier i hver del. Jeg har fået 4 batterier med så derfor mangler der 4 til den ene del. Mit spørgsmål er så om jeg kan komme batterier i som ikke er genopladelige hvis jeg søre for at ikke lade dem op?

ja det kan du godt?! -bare du ikke KUN lader dem op, som er beregnet til det. 

Anmeld

9. december 2010

Low

bøgelund1 skriver:

ja det kan du godt?! -bare du ikke KUN lader dem op, som er beregnet til det. 

Hvad mener du? Altså jeg skal kun lade dem op som er beregnet til det og jeg kan godt komme andre batterier som man ikke kan lade op, bare jeg ikke lader dém op?

Ihh jeg er så idiot til sådan noget

Anmeld

9. december 2010

bøgelund

Low skriver:

Hvad mener du? Altså jeg skal kun lade dem op som er beregnet til det og jeg kan godt komme andre batterier som man ikke kan lade op, bare jeg ikke lader dém op?

Ihh jeg er så idiot til sådan noget

ja du kan godt putte genopladelige i den ene, og almindelige i den anden. Du må bare IKKE oplade dem, som ikke er beregnet til det..  

du må kun oplade batterier, der er beregnet til det.. 

Anmeld

9. december 2010

Low

bøgelund1 skriver:

ja du kan godt putte genopladelige i den ene, og almindelige i den anden. Du må bare IKKE oplade dem, som ikke er beregnet til det..  

du må kun oplade batterier, der er beregnet til det.. 

Super, sådan . Tak fordi du gad at skære det ud for mig hehe. Jeg kiggede også i brugsanvisningen men jeg fandt ikke noget svar på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.