Hjælp - prøver at få børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Puzzles

Lidt om os - vi er par på 27 og 33 der har været sammen et år. Vi har haft et regelmæssigt sexliv i det år vi har været sammen men har ikke helt haft styr på hendes perioder ( ægløsningen ).

Mit spørgsmål er til dem har haft erfaring med at prøve at blive gravide og er blevet det, hvordan gjorde i !!

Jeg har hørt mig til at 12 dage efter menstruationen er startet skulle ægløsningen komme, og her skulle der være 3 dage hvor chancerne for at blive gravide skulle være rigtig store.

Med hensyn til ægløsningstest skal disse tages hver dag fra første dag man skal have ægløsning eller hvordan ?

Og skal man gøre ovenstående i en længere periode når nu begge partnere er sunde og raske???

Mvh

De fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

NessaXenia

evt. prøv at læs en masse af de tråde der er under debat kategorien
'prøver at blive gravid' der er en masse tråde omkring det du spørger om

men ellers skal du tage en æggeløsningstest i dagene op til den forventede æggeløsning..

har du en reelmæssig cyklus? stregen skal være ligeså eller endnu tydligere end kontrolstregen og når den ér det, er den positiv og der skal sexes..

Ægløsning kommer efter 14 dage ved en cyklus på 28 dage og er helt reelmæssig.

Min cyklus var feks meeeeget ureelmæssig og vi testede ikke med æggeløsningstest men  vi havde sex hver 2. dag efter 10. dagen i min cyklus og det gav os en positiv test efter 3 mdr..

Men som sagt, prøv at se i debat gruppen 'prøver at blive gravid' der er en masse tråde, med de samme problemer som i har og en masse masse gode råd :-)

Held og lykke med projekt baby.

for i snart har en positiv test..

Anmeld

9. december 2010

JustMe

What she said.

...og selvom begge parter er sunde og raske og fertile, kan der sagtens gå 6-8 måneder eller i nogle tilfælde mere, før den er der

Går der mere end ét år, kan man pt (men vist kun året ud) få fertilitetshjælp

Anmeld

9. december 2010

Puzzles

Mange tak for jeres svar, vi har dog ikke prøvet det du skriver med sex hver anden dag på 10'ende dagen....Men på kalenderen over dage hvornår den fertile dato bør være ,det er i dag.

Har i andre metoder i brugte.

• Stillinger
  • Andet
  • Kost

Mvh Thomas

Anmeld

9. december 2010

MetteMe

TSEBalling skriver:

Mange tak for jeres svar, vi har dog ikke prøvet det du skriver med sex hver anden dag på 10'ende dagen....Men på kalenderen over dage hvornår den fertile dato bør være ,det er i dag.

Har i andre metoder i brugte.

• Stillinger
  • Andet
  • Kost

Mvh Thomas

Her virkede sex hver dag, fra dag 8-9 stykker efter mens og så 10-12 dage frem. Vi gik ikke op i stillinger, men nød bare hinanden

Held og lykke

Anmeld

9. december 2010

Puzzles

så er der påvist ægløsning 

Anmeld

9. december 2010

Rosa

TSEBalling skriver:

Go go go!!! 

Anmeld

9. december 2010

Dorthe1986

TSEBalling skriver:

Jamen så er det jo bare igang

Anmeld

10. december 2010

Puzzles

Hvor lang tid efter at man har haft samleje går der til en evt befrugtning?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.