At være en rummelig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2008

wamse

Nøj hvor skal jeg dog virkelig afprøve min rummelighed/åbenhed i forhold til min store søn. Ej faktisk synes jeg det er ret morsomt, fordi min søn lige er startet på efterskole, og jeg tænkte nok at han så ville begynde at hans udseende.....
Min kønne neutrale søn er simpelthen faldet for PUNK kulturen og vil nu farve hans hår sort med grønt i.8D Han vil have sort tøj, nitte bælte og armbånd, og han lytter til Metallica, AC/DC og hård tecno.
Så prøv i lige at se på jeres små nuttede børn, og så forestil jer dem som 15 årige med sort hår, sort tøj, og hård musik.
Jeg har dog som den forstående mor lige været inde og bestille hårfarve og tøj til ham på en punk side. Sjovt at høre hvor meget han brænder for sagen lige nu.
En fortsat god weekend til jer alle(H)
Kh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

MorCamilla

Hæ hæ, godt indslag:D Men jeg kan nu ikke forestille mig Mikkel med sort hår og punk tøj.. Men måske kommer det også til ham en dag... Det er jo aldrig til at vide...(?)

Anmeld

30. august 2008

wamse

MorCamilla skriver:

Hæ hæ, godt indslag:D Men jeg kan nu ikke forestille mig Mikkel med sort hår og punk tøj.. Men måske kommer det også til ham en dag... Det er jo aldrig til at vide...(?)

He he du skal så se, hvor lille og uskyldig Kasper så ud engang, men det er åbenbart slut nu:P Jeg siger dig hans far taber kæben når han ser det (Kasper er delebarn)

Anmeld

30. august 2008

Honningblomst

Skønt...er det ikke fantastisk når de unge smukke mennesker begynder rejsen til at blive voksen og finde dem selv...
Knus Eva...og held og lykke med den lille punker...;)

Anmeld

30. august 2008

wamse

Eva skriver:

Skønt...er det ikke fantastisk når de unge smukke mennesker begynder rejsen til at blive voksen og finde dem selv...

Jo jeg synes faktisk det sådan lidt "sejt" at han begynder at vise lidt mere rebelskhed. Han har været en meget høflig og pæn, og har hele tiden bare gjort det som andre forventede og har gået i det tøj der blev købt. Så er glad for noget selvstændighed fra ham nu.

Anmeld

30. august 2008

Doktor Doolittle

Nej hvor godt, det bliver da spændende at se hans forvandling :))
Har du husket at købe noget hårfarve til dig selv og et enkelt nittebælte, så kan I headbange sammen til Metallica, tage billeder og sende dem til Kaspers far :P
(H) Tina

Anmeld

30. august 2008

Anne

wamse skriver:

Eva skriver:

Jo jeg synes faktisk det sådan lidt "sejt" at han begynder at vise lidt mere rebelskhed. Han har været en meget høflig og pæn, og har hele tiden bare gjort det som andre forventede og har gået i det tøj der blev købt. Så er glad for noget selvstændighed fra ham nu.

Tillykke med at du har opdraget dit barn til at turde vise selvstændighed. det må være rigtig dejligt som mor, at han har lyst til at vise verden, hvad han i øjeblikekt er optaget af :)

Pøj pøj med farvningen og nittebælterne. Håber ikke han stikker sig på dem ;)
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.