Jeg snyder med julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Karo

Jeg indrømmer det gerne.........................jeg snyder med julegaverne.

Da Marcus havde fødselsdag tog det en krig at få gaverne pakket ud, og samlet. Mens stod han ved siden af og blev mere og mere utålmodig og ville bare have han gave. Derfor snyder jeg med julegaverne

Til Ida har vi købt et teletubbiehus. Det pakkede jeg op i går og fik påført alle klistermærkerne. Til Marcus har vi købt Mickeys klubhus, og igår pakkede jeg også dette op. Og hold fast de damer......................det tog mig 40 minutter at få gjort det klar Først skulle det her ståltråd med plastik uden om bindes og og tages af. Derefter skulle da små dele sættes fast, klistermærker skulle påføres og tilsidst men ikke mindst skulle baterierne sættes i. Husene er stadig ikke fuldt samlet, for så kan de ikke være i kassen, men nu er det kun de store dele der skal samles og det burde ikke tage mere en et par minutter.

Katja - som glæder sig til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

anna-jonas

Karo skriver:

Da Marcus havde fødselsdag tog det en krig at få gaverne pakket ud, og samlet. Mens stod han ved siden af og blev mere og mere utålmodig og ville bare have han gave. Derfor snyder jeg med julegaverne

Til Ida har vi købt et teletubbiehus. Det pakkede jeg op i går og fik påført alle klistermærkerne. Til Marcus har vi købt Mickeys klubhus, og igår pakkede jeg også dette op. Og hold fast de damer......................det tog mig 40 minutter at få gjort det klar Først skulle det her ståltråd med plastik uden om bindes og og tages af. Derefter skulle da små dele sættes fast, klistermærker skulle påføres og tilsidst men ikke mindst skulle baterierne sættes i. Husene er stadig ikke fuldt samlet, for så kan de ikke være i kassen, men nu er det kun de store dele der skal samles og det burde ikke tage mere en et par minutter.

Ævvvv....................Katja. Vi har et Mickey klubhus, som Anna fik i september. Hun har aldrig leget med det, så det kunne du have fået for en slik.

Knus Mette

Anmeld

9. december 2010

Karo

anna-jonas skriver:

Ævvvv....................Katja. Vi har et Mickey klubhus, som Anna fik i september. Hun har aldrig leget med det, så det kunne du have fået for en slik.

Knus Mette

Æv, æv, æv.

Og så er det allerede samlet Nå men jeg fik det på tilbud til halv pris så det går nok.

Anmeld

9. december 2010

mama09

anna-jonas skriver:

Knus Mette

hvad er det for noget? det hus der?

Anmeld

9. december 2010

mama09

Karo skriver:

sgu da meget smart - tak for ideen

Anmeld

9. december 2010

anna-jonas

Trinehw skriver:

hvad er det for noget? det hus der?

Hej Trine!

Her er et link.

http://www.toytoy.dk/shop/mickey-mouse-klubhus-288p.html

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.