aftenens forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. december 2010

DLM

Jeg fik da nok jordens største forskrækkelse i går aftes.

Jeg var til julefrokost med de dejlige damer fra min mødregruppe, og har Magnus med da han stadig spiser mest hos mig. Jeg lægger så Magnus i kravlegården, der er hos Benjamin, (den er ca 1mx1,5) ikke så stor og så er bunden lidt hævet over gulvet.

mens Magnus ligger der og synes uroen er sjov og jeg lige har vendt hovedet for at få en bid mad, falder et at hængslerne af til bunden af og Magnus triller ned i siden heldigvis er der tøjdyr til at afbøde hans fald og han slår ikke hovedet mod træmmerne. nej hvor blev han forskrækket og jeg nok endnu mere og han tuder selvfølgelig og mit hjerte sidder oppe i halsen og jeg er lige så ked af det som han er. PUHA

10 min efter virker han okay igen, så tror han slap med forskrækkelsen, Men uha min stakkels lille skat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Tystys14

PUHA... kan jeg godt forstå i begger er blevet kede af det og forskrækkede, det ville jeg helt 100 også være blevet.  Håber i begge har det okay nu.

Anmeld

9. december 2010

Valle81

DLM skriver:

Jeg fik da nok jordens største forskrækkelse i går aftes.

Jeg var til julefrokost med de dejlige damer fra min mødregruppe, og har Magnus med da han stadig spiser mest hos mig. Jeg lægger så Magnus i kravlegården, der er hos Benjamin, (den er ca 1mx1,5) ikke så stor og så er bunden lidt hævet over gulvet.

mens Magnus ligger der og synes uroen er sjov og jeg lige har vendt hovedet for at få en bid mad, falder et at hængslerne af til bunden af og Magnus triller ned i siden heldigvis er der tøjdyr til at afbøde hans fald og han slår ikke hovedet mod træmmerne. nej hvor blev han forskrækket og jeg nok endnu mere og han tuder selvfølgelig og mit hjerte sidder oppe i halsen og jeg er lige så ked af det som han er. PUHA

10 min efter virker han okay igen, så tror han slap med forskrækkelsen, Men uha min stakkels lille skat.

Godt der ikke skete noget:0)

Men søde ven - disse hjertet op i halsen oplevelser kommer der til at være mange af.

Når de triller rundt så bonker de ind i ting, så begynder de at sætte sig op og så vælter de og slår sig,så kravle de og snubler, så beynder de at rejse sig ved alting og falder:0) Og når man har en dreng, så er der fart over feltet:0)

He he:0)

Knus

Anmeld

9. december 2010

DLM

Cho skriver:

PUHA... kan jeg godt forstå i begger er blevet kede af det og forskrækkede, det ville jeg helt 100 også være blevet.  Håber i begge har det okay nu.

han virker til at ha det fint nok, han griner og pludre som han plejer så pyha

Anmeld

9. december 2010

LouiseNielsen

Åhh stakkels lille bebs....  Og mor...

Anmeld

9. december 2010

DLM

Valle81 skriver:

Men søde ven - disse hjertet op i halsen oplevelser kommer der til at være mange af.

Når de triller rundt så bonker de ind i ting, så begynder de at sætte sig op og så vælter de og slår sig,så kravle de og snubler, så beynder de at rejse sig ved alting og falder:0) Og når man har en dreng, så er der fart over feltet:0)

Knus

ja puha det var godt han ikke slog sig.

ja, det er helt sikkert ikke sidste gang hjertet sidder der hehe

han er meget livlig allerede nu og når han så engang kan kravle, gå osv uha han bliver sådan en der er hurtig og over alt hehe

Anmeld

9. december 2010

DLM

LouiseNielsen skriver:

Åhh stakkels lille bebs....  Og mor...

ja uha det var ikke rart. Tror også mor var mere bange og forskrækket end Magnus var

Anmeld

9. december 2010

Tystys14

DLM skriver:

han virker til at ha det fint nok, han griner og pludre som han plejer så pyha

Det var godt at høre.  Men forskrækket det bliver man, det helt sikkert.

Min lillesøster (på det tidspunkt 3 mdr.) præsterede at vælte i sin højstol, pga min lidt ældre lillesøster (på det tidspunkt 10 år.) legede lidt for voldsomt med en veninde, rundt om barnestolen... hold op hvor blev vi også alle forskrækkede...

Slap også " bare" med forskrækkelsen.  Søster på 10, behøvede end ikke at få skæld ud så ked blev hun, så hun lærte da at færdes forsigtigt om den lille.

Anmeld

9. december 2010

LouiseNielsen

DLM skriver:

ja uha det var ikke rart. Tror også mor var mere bange og forskrækket end Magnus var

Kan huske da min fætter var lille. han er 6 år nu. Passede jeg ham og var i gang med at skifte ham... De havde et væghængt pudslebord, og pludselig røg den ud af væggen... Jeg nåede lige at få fat i et ben på min fætter, ellers var den klappet sammen omkring ham....

Nøøøj vi blev bange, begge to.... Han var ikke mere end 2 mdr gammel

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Knus

Hvis det er en dreng så er der fart over feltet?? Jeg tror sgu min pige tror hun er en dreng

Undskyld det var lige et sidespor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.