aftenens forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2010

DLM

Jeg fik da nok jordens største forskrækkelse i går aftes.

Jeg var til julefrokost med de dejlige damer fra min mødregruppe, og har Magnus med da han stadig spiser mest hos mig. Jeg lægger så Magnus i kravlegården, der er hos Benjamin, (den er ca 1mx1&frac12 ikke så stor og så er bunden lidt hævet over gulvet.

mens Magnus ligger der og synes uroen er sjov og jeg lige har vendt hovedet for at få en bid mad, falder et at hængslerne af til bunden af og Magnus triller ned i siden heldigvis er der tøjdyr til at afbøde hans fald og han slår ikke hovedet mod træmmerne. nej hvor blev han forskrækket og jeg nok endnu mere og han tuder selvfølgelig og mit hjerte sidder oppe i halsen og jeg er lige så ked af det som han er. PUHA

10 min efter virker han okay igen, så tror han slap med forskrækkelsen, Men uha min stakkels lille skat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Lone Jakobsen

puha der er ikke noget værre end når ens børn kommer til skade.

jeg er sikker på at han er okay igen.... men du vil huske det i lang tid endnu

Lone

Anmeld

9. december 2010

Mathilde

Sikke en forskrækkelse og stakkels lille pus... godt der ikke skete noget alvorligt. Man bliver så ked af det, når der sker noget med ens børn!

Meen det må da være en med 10 tommelfingre, der har samlet kravlegården hihi

Anmeld

9. december 2010

Bigmamma

Lige et storttil dig og prinsen søde Det føles jo virkelig som om man selv var kommet il skade. når de bliver så forskrækket eller slår sig.  Håber det går godt hos jer og glædelig jul

Anmeld

9. december 2010

DLM

nutche skriver:

puha der er ikke noget værre end når ens børn kommer til skade.

jeg er sikker på at han er okay igen.... men du vil huske det i lang tid endnu

Lone

nej det er der ikke.

Det er han også han er rigtig glad i dag det vil jeg uden tvivl

Anmeld

9. december 2010

DLM

Mathilde skriver:

Sikke en forskrækkelse og stakkels lille pus... godt der ikke skete noget alvorligt. Man bliver så ked af det, når der sker noget med ens børn!

Meen det må da være en med 10 tommelfingre, der har samlet kravlegården hihi

ja det var det... det første der fløj igennem mit hoved "åhh nej bare han ikke har slået sig eller brækket noget".

Anmeld

9. december 2010

DLM

lauramusen skriver:

Lige et storttil dig og prinsen søde Det føles jo virkelig som om man selv var kommet il skade. når de bliver så forskrækket eller slår sig.  Håber det går godt hos jer og glædelig jul

tak ja det gør det er ikke rart.

tak i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.