Øv, den uvished...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Kildebakken

Så skal jeg til vendingsforsøg i morgen og er godt træt af ikke at vide, hvordan det hele skal forløbe. Havde først fået fortalt at jeg med stor sansynlighed skulle have kejsersnit på mandag, så havde ligesom talt ned til prøveløsladelsen ( havde faktisk indrettet en skrabekalender til formålet) og er godt træt af nu at være spærret inde i min dumme gravide krop på ubestemt tid igen.

Det kan sagtens være sådan at jeg ville få kejsersnit, hvis jeg bad om det, men jeg vil helst gøre det ultimativt bedste for baby... Det er bare svært ikke at vide om man nu skal til at sætte sig op til fødsel, vandafgang, smerter og forventningens glæde eller kejsersnit lige om nu.... argh kan bare ikke overskue at kaste op potentielt 5 uger til:-( 

Ikke så meget at tage stilling til for jer søde kvinder, skulle bare ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Barbamama

Det lyder ikke sjovt at du ikke ved hvad du skal forberede dig på. Knus til dig!

Anmeld

9. december 2010

Kildebakken

michella80 skriver:

Det lyder ikke sjovt at du ikke ved hvad du skal forberede dig på. Knus til dig!

Tak - ja, ved godt flere har stået i samme situation, men synes bare den er træls:-)

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

Kildebakken skriver:

Tak - ja, ved godt flere har stået i samme situation, men synes bare den er træls:-)

Sådan ville jeg også have det. Hvis man ikke kan gå og tænke at man glæder sig til det ene eller andet, men måske bare mere begynder at gå og frygte begge ting lidt fordi man ikke ved hvad man skal. Det er da for meget.

Anmeld

9. december 2010

Kildebakken

michella80 skriver:

Sådan ville jeg også have det. Hvis man ikke kan gå og tænke at man glæder sig til det ene eller andet, men måske bare mere begynder at gå og frygte begge ting lidt fordi man ikke ved hvad man skal. Det er da for meget.

Tak for forståelsen!

Hvor er hun forresten kær din lille datter på billedet:-)

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

Kildebakken skriver:

Tak for forståelsen!

Hvor er hun forresten kær din lille datter på billedet:-)

Det var da så lidt  Tak skal du have! Min lille Carla!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.