De der navne sutter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

michella80 skriver:

Ja det så jeg godt. Det kunne bare være den måske var lige så god. He he.. Jeg prøvede at søge på Pigeon sutter med navn, men fandt intet. Men du kan da prøve at skrive til navnesutten.dk. Der står de er åbne for nye forslag.

Hehe... Prøvede jeg også, men uden held!!

Men tak fordi du gav prøve, for min skyld!!

God idé med at  skrive til dem.. Det er sq en forsøg værd!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

missie20

Tilmeldt skriver:

Hehe... Ja, det er sq sjovt nok!

Det var faktisk også lige præcist derfor ejg købte den, for hun suttede på sin tommelfinger, og jeg synes nemlig også Pigeon mindede mest om en finger!!

Men ved du så om man  kan få dem med navn, eller om det KUN er deres eget kedelige motiv!?!

Stine og Lisa.

Tror ikke du kan få dem med navn, har aldrig set andet end de har dyr på, desværre.
Men skal snart ned og købe sutter til 8. måneders alderen, så kan jeg jo lige hører ad

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

Tilmeldt skriver:

Hehe... Prøvede jeg også, men uden held!!

Men tak fordi du gav prøve, for min skyld!!

God idé med at  skrive til dem.. Det er sq en forsøg værd!!

Stine og Lisa.

Det var da så lidt  Held og lykke!

Anmeld

9. december 2010

missie20 skriver:

Tror ikke du kan få dem med navn, har aldrig set andet end de har dyr på, desværre.
Men skal snart ned og købe sutter til 8. måneders alderen, så kan jeg jo lige hører ad

Jah tak, det ville da være luksus!!

Stine og Lisa.

Anmeld

9. december 2010

michella80 skriver:

Det var da så lidt  Held og lykke!

Jeg ringede lige derind..

Hun kendte ikke Pigeon, så hun ville lige undersøge om de kunne skaffe dem, og så melde tilbage på min mail!!

Se, DET er sguda service!!

Stine og Lisa.

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

Tilmeldt skriver:

Jeg ringede lige derind..

Hun kendte ikke Pigeon, så hun ville lige undersøge om de kunne skaffe dem, og så melde tilbage på min mail!!

Se, DET er sguda service!!

Stine og Lisa.

Nej hvor sejt!!!! Ja det ER sgu da service!!!

Anmeld

25. marts 2012

HelenaJ

Tilmeldt skriver:

Nogle der er kloge på dem??

Min datter sq begyndt at bruge sut, 6½mdr gammel!! 

Jeg havde købt gud ved hvor mange forskellige slags, fordi hun nægtede.. Jeg droppede det til sidst, og har efterhånden smidt de fleste ud, eller givet hende til at lege med..

For 14 dage siden finder jeg en fra PIGEON i skabet og smider ned til hende.. Den snupper hun i munden og har den i munden stort set resten af dagen!!

Nu ville jeg jo gerne ha nogle med hendes navn på, men kan ik rigtigt finde  ud af om man overhovedet kan det med PIGEON!?

Nogle der har styr på det??

Stine og Lisa.

Ved godt det her er en gammel tråd - men meget relevant i mit tilfælde! 

Fandt du nogensinde ud af om navnesutten sælger pigeon sutter med navn? Synes hvertfald ikke jeg kan se det på deres hjemmeside.

Anmeld

25. marts 2012

Mamalou

HelenaJ skriver:

Fandt du nogensinde ud af om navnesutten sælger pigeon sutter med navn? Synes hvertfald ikke jeg kan se det på deres hjemmeside.

Tillader mig lige at svare, for jeg har stået i samme situation

Min søn brugte nemlig også sutter fra pigeon, og jeg ikke kunne finde en navnesut fra det mærke, så forsøgte jeg mig med sutter fra avent og det gik fint. De minder nemlig meget om hinanden

Vh Louise

Anmeld

26. marts 2012

Maja88

man kan ikke få dem med navn

Anmeld

7. april 2012

HelenaJ skriver:

Hejsa!

Nej, jeg fandt aldrig nogle.

Jeg skrev til flere steder, hvor de laver dem med navn, men der var ik nogle der kunne tilbyde det!

De er sq dyre de Pigeon sutter, men nu her er jeg gravid igen, og har besluttet mig for at babyen i maven også skal ha Pigeon sutter. Min datter har næsten ik suttetænder, og jeg er af den overbevisning at det er formen på sutten, der har hjuplet med der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.