Afskedsbrev til DP'er...hjææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Bondepigen

Hvad pokker kan jeg skrive i et afskedsbrev/kort til min datters DP'er...

Hun er blevet flyttet derfra til en anden DP'er...ikke fordi der er noget galt med eks-DP'er, men fordi hendes og vores datters kemi sikkert ikke passer sammen. Min datter har aldrig villet snakke til eks-DP'er, så nu prøver vi om det hjælper med en anden..

Så det gængse afskedsdigt til DP'er dur ikke, og er osse alt for sukkersødt til hende.

Men hvad pokker skriver man mere end bare.. "tusind tak, fordi du har passet godt på vores lille guldklump"???

Det haster lidt, for skal bruge det i morgen formiddag, så håber der er nogen der ser dette indlæg og evt. smider et forslag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Pikku Myy

Pas, men ville ikke smutte uden at svare...

Hvad med noget ala "tak for et godt samarbejde" - lyder til I er nået frem til konklusionen om kemien sammen...?

Anmeld

9. december 2010

Bondepigen

pokulati skriver:

Pas, men ville ikke smutte uden at svare...

Hvad med noget ala "tak for et godt samarbejde" - lyder til I er nået frem til konklusionen om kemien sammen...?

Tak, jo det skal jeg da helt sikkert have med! Tusind tak, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det!?

Anmeld

9. december 2010

Pikku Myy

bondepigen skriver:

Tak, jo det skal jeg da helt sikkert have med! Tusind tak, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det!?

Det var så lidt - jeg er desværre ikke hamrende god til sådan noget , men jeg er glad for du kunne bruge mit input

Anmeld

9. december 2010

Bondepigen

pokulati skriver:

Det var så lidt - jeg er desværre ikke hamrende god til sådan noget , men jeg er glad for du kunne bruge mit input

Det kunne jeg, nu har jeg da i hvert fald fået puttet en del mere på!!

Anmeld

9. december 2010

Bondepigen

... men flere forslag modtages stadig gerne...

Anmeld

9. december 2010

Pikku Myy

bondepigen skriver:

... men flere forslag modtages stadig gerne...

Det var ikke meget respons du fik, men måske folket var gået i hi for natten...

Håber du fik skrevet et brev du er tilfreds med

Anmeld

9. december 2010

Bondepigen

pokulati skriver:

Det var ikke meget respons du fik, men måske folket var gået i hi for natten...

Håber du fik skrevet et brev du er tilfreds med

Det gjorde jeg, det var lige din hjælp jeg havde brug for til at komme videre...så lige meget at der ikke kom flere svar...

Var osse lidt sent at stille spørgsmålet, så havde ikke forventet noget overhovedet...men SÅ skrev du, og det var lige det der skulle til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.