Nytårsaften... What to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2010

Anonym trådstarter

Åh gud, åh jammer.... Ynk ynk ynk!!!

Jeg står i et stort dilemma ang. nytårsaften.

Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal holde nytår hos mine forældre som jeg plejer at gøre eller om jeg skal overveje min kærestes fætters forslag om at vi holder nytår i vores nye hus og invitere kærestens 3 fætre med deres kærester og børn.

Jeg har alle år holdt nytår hos min mor og jeg ved det vil betyde meget for hende iår da hun faktisk har fri iår. (Hun arbejder nytårsaften hvert andet år)
Ved hende vil min søster+ mand og barn være sammen med min søsters veninde+ mand og børn. Ja og så mine forældre.
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide deres selskab for det kan jeg godt men eftersom min søster er 13 år ældre end mig så tror jeg (Har oplevet det før) at der vil gå for meget "Du er den lille" klub i den... Altså har jeg ikke noget at skulle have sagt for jeg er jo KUN 23 år gammel.

Vælger vi derimod at holde nytår med kærestens fætre så vil vi være i aldersgruppen 18-30 år + børn i alderen 1-7 år.
Vi plejer at have det super hyggeligt sammen med dem så hvorfor ikke også denne gang???

Skal jeg droppe min tradition hos mine forældre eller skal jeg holde fast i den selv om jeg måske inderst inde faktisk har lyst til noget andet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mussi30

Jeg ville vælge at holde sammen med vennerne

Hos os holder vi jul sammen med familien og nytår sammen med vennere En dejlig balance, synes jeg.

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Åh gud, åh jammer.... Ynk ynk ynk!!!

Jeg står i et stort dilemma ang. nytårsaften.

Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal holde nytår hos mine forældre som jeg plejer at gøre eller om jeg skal overveje min kærestes fætters forslag om at vi holder nytår i vores nye hus og invitere kærestens 3 fætre med deres kærester og børn.

Jeg har alle år holdt nytår hos min mor og jeg ved det vil betyde meget for hende iår da hun faktisk har fri iår. (Hun arbejder nytårsaften hvert andet år)
Ved hende vil min søster+ mand og barn være sammen med min søsters veninde+ mand og børn. Ja og så mine forældre.
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide deres selskab for det kan jeg godt men eftersom min søster er 13 år ældre end mig så tror jeg (Har oplevet det før) at der vil gå for meget "Du er den lille" klub i den... Altså har jeg ikke noget at skulle have sagt for jeg er jo KUN 23 år gammel.

Vælger vi derimod at holde nytår med kærestens fætre så vil vi være i aldersgruppen 18-30 år + børn i alderen 1-7 år.
Vi plejer at have det super hyggeligt sammen med dem så hvorfor ikke også denne gang???

Skal jeg droppe min tradition hos mine forældre eller skal jeg holde fast i den selv om jeg måske inderst inde faktisk har lyst til noget andet??

tja man har jo en tradition til man laver en ny

det jeg mener er at du skal da ikke føle dig tvunget til at holde ved din mor, bare for traditionens skyld, men mere gøre hvad du føler for og synes kunne være hyggeligt

Anmeld

9. december 2010

Lone Jakobsen

jeg ville holde nytår med vennerne. det er tid til forandring

Anmeld

9. december 2010

Lone Jakobsen

ups, dobbelt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.