x10 mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anitta J

hejsa. har lige brug for et råd har en x10 mini pro, som jeg gerne vil sælge, da den ik lige er mig. hvad kan jeg tage for den? den er kun 2½ md gammel, den har få, næsten utydelige ridse agtig ting på skærmen, og en enkelt meget lille bagpå. den er med sort gummi agtig cover bagpå. den fungere 100%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Zafir

Tror da godt at du kan tage en tusse for den Hvorfor sælger du den så hurtigt?

Anmeld

8. december 2010

Anitta J

Zafir skriver:

Tror da godt at du kan tage en tusse for den Hvorfor sælger du den så hurtigt?

den er bare ik mig synes skærmen er for lille, og såsynes jeg det er enormt træls at man ik kan gemme en besked, og ik kan gemme billeder jeg modtager som mms

Anmeld

8. december 2010

Zafir

camian skriver:

den er bare ik mig synes skærmen er for lille, og såsynes jeg det er enormt træls at man ik kan gemme en besked, og ik kan gemme billeder jeg modtager som mms

Det forstår jeg godt. Jeg havde selv overvejet den, men jeg har besluttet mig for en htc wildfire i stedet for

Men helt klart en android.

Held og lykke med det

Anmeld

9. december 2010

Steph_Laurits

camian skriver:

Jeg fik at vide hos 3, at med den nye opdatering kan man gemme sms'er og billeder fra mms'er.

Så prøver at sende min ind så den kan blive opdateret, den gider nemlig ikke opdatere når jeg selv prøver

Anmeld

9. december 2010

Anitta J

jeg har fået min opdateret, medmindre der er kommet en ny opdatering på en uge.. den vil stadig ik desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.