menstruation eller ingen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Fenris

inspireret af anden tråd.....

Jeg har feks spiral (hormon), og min læge (læger) har altid sagt at menstruationen ikke er så vigtig for en kvinde at få...Så jeg har stort set ingen..Da jeg boede i udlandet rådede min læge mig til at tage p piller non-stop for ikke at få mens smerter, og det gjorde jo så også at jeg ingen mens havde- så flere har haft denne mening...Hvad siger i piger?

-ER DET EN NØDVENDIGHED FOR EN KVINDE?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Fenris

Forresten ved jeg godt dette ikke ligefrem er en negativt inspireret tråd, men skriv nu bare alligevel piger LOL

Anmeld

8. december 2010

ekzunz

Jeg har også hormonspiral og har overhovedet ingen blødning. Jeg har faktisk ikke tænkt på om det kunne have en negativ påvirkning på kroppen. Men jeg forventer da at min gynækolog havde informeret mig hvis det ikke var sundt.

I udlandet kan man få P-piller som er beregnet til at man tager dem uden pause, men det kan man vist ikke få i Danmark, så det er måske derfor at du har fået den anbefaling i udlandet....

Anmeld

8. december 2010

Fenris

Znuzke skriver:

Jeg har også hormonspiral og har overhovedet ingen blødning. Jeg har faktisk ikke tænkt på om det kunne have en negativ påvirkning på kroppen. Men jeg forventer da at min gynækolog havde informeret mig hvis det ikke var sundt.

I udlandet kan man få P-piller som er beregnet til at man tager dem uden pause, men det kan man vist ikke få i Danmark, så det er måske derfor at du har fået den anbefaling i udlandet....

Nå det var da rart at høre at jeg ikke er den eneste uden mens

Jeg er ret sikker på det var helt almindelige p piller jeg fik i Usa, og at det var noget som hun umiddelbart råede mig specifikt til at gøre? I hvert fald har jeg jo barn idag og føler mig fint nok tilpas, så indtilvidere er det gået fint

-Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.