Forslag til hvor man nemmest kan fremkalde billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Lene-Oliver

Hej piger

Nu spøger jeg jer om hjælp, hvor pokker kan man fremkalde digital billeder, nemt, billigt og hvor man kan fremkalde over 1000 billeder på en gang?

Jeg havde siddet og oploadet billeder i 6 timer (langsom computer) men da jeg endelig var færdig og trykkede bestil, kunne man max bestille 1000 billeder på en ordre typisk. Jeg skal helst have alle mine billeder fremkaldt på en gang, for ellers kan jeg ikke finde ud af hvilke jeg har fremkaldt og hvilke jeg ikke har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Anne85

Lene-Oliver skriver:

Hej piger

Nu spøger jeg jer om hjælp, hvor pokker kan man fremkalde digital billeder, nemt, billigt og hvor man kan fremkalde over 1000 billeder på en gang?

Jeg havde siddet og oploadet billeder i 6 timer (langsom computer) men da jeg endelig var færdig og trykkede bestil, kunne man max bestille 1000 billeder på en ordre typisk. Jeg skal helst have alle mine billeder fremkaldt på en gang, for ellers kan jeg ikke finde ud af hvilke jeg har fremkaldt og hvilke jeg ikke har

Tja... jeg sidder lige og fremkalder lidt over 600 billeder på bilkas hjememside. Det går hurtigt nok. Men ved ikke om der også er max på der hvor mange kan kan fremkalde ad gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.