Erfaringer med robotstøvsugere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.228 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. december 2010

LR85

Hey Kvinder.

Vi overvejer kraftigt a anskaffe os en robotstøvsuger, kender i nogen gode mærker, har en selv eller har hørt om andre erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Isabella_mor

louiseandersen85 skriver:

Hey Kvinder.

Vi overvejer kraftigt a anskaffe os en robotstøvsuger, kender i nogen gode mærker, har en selv eller har hørt om andre erfaringer??

hvis du har husdyr er det ikke en god investering, ellers skulle sådan en være ganske udemærket... 

Anmeld

8. december 2010

LR85

Har ikke husdyr, men sønnen er godt 10 måneder og er kommet til pincet-grev og putte-alt-i-munden periode, så ville godt undgå a han fik alv vores snavs og skidt samlet op.

Og har simpelthen ikke tid/mulighed/overskud til a slæbe støvsugeren frem hver dag.

Anmeld

8. december 2010

Maja_4000

Mine forældre har en , og den er FANTASTISK !! Den støvsuger faktisk bedre end min mor :b 

De har den dyre .. Den der er reklame for i fjernsynet for tiden .. Jeg kender ikke de andre modeller .. 
Men via det dér coopplus , har vi snart nok points til at "få" en af de billige modeller .. Så det skal vi have ! .. Har savnet den siden jeg flyttede hjemmefra :b 

Anmeld

8. december 2010

LR85

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har en , og den er FANTASTISK !! Den støvsuger faktisk bedre end min mor :b 

De har den dyre .. Den der er reklame for i fjernsynet for tiden .. Jeg kender ikke de andre modeller .. 
Men via det dér coopplus , har vi snart nok points til at "få" en af de billige modeller .. Så det skal vi have ! .. Har savnet den siden jeg flyttede hjemmefra :b 

Tak for svaret, kan jeg få dig til a høre din mor hvilket mærke hendes er?

For har en ide om a penge og kvalitet har noget a sige.. og så må den koste det den koster.

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Hejsa

Vi har en Roomba og har givet 2000 for den på wupti.

Vi har hund og før var det nødvendigt at støvsuge hver dag.     Når robotten kører, er det kun nødvendigt hver 3-4 dag med den rigtige støvsuger...! Det er virkelig skræmmende hvor meget L*** der sidder i den der bakke man skal tømme efter støvsugningen..

Vi er MEGET glad for vores

Mvh Kathrine

Anmeld

8. december 2010

LR85

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa

Vi har en Roomba og har givet 2000 for den på wupti.

Vi har hund og før var det nødvendigt at støvsuge hver dag.     Når robotten kører, er det kun nødvendigt hver 3-4 dag med den rigtige støvsuger...! Det er virkelig skræmmende hvor meget L*** der sidder i den der bakke man skal tømme efter støvsugningen..

Vi er MEGET glad for vores

Mvh Kathrine

SUPER, tak for svaret.

Kan du huske hvilket mærke a Roomba'en det er?? (de har mange modeller nemlig)

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

louiseandersen85 skriver:

SUPER, tak for svaret.

Kan du huske hvilket mærke a Roomba'en det er?? (de har mange modeller nemlig)

Ja, det er den der hedder 534 :-)

Anmeld

8. december 2010

JCS

Advarsel: KLAMT!!!

Pas på, hvis du evt har hund. Min morbror havde en meget sød vovse, der den ene dag var alene hjemme og havde ondt i mavsen og lavede på gulvet. Min morbror havde sat sin støvsuger til at ordne hele huset. Da han kom hjem havde han en pænt, jævnt lortetæppe om hele huset.

Anmeld

8. december 2010

Topp

Uhhh sådan en har jeg - den er GULD værd - er SÅ glad for "Hr. Jensen" det letter dagligdagen meget at man bare skal trykke på knappen så er der støvsuget - og jeg har hund og det fungere FINT

min er en Indream 9300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.