Ja så skete det...

Det er ubeskriveligt! Samtidig er det den bedste dag i mit liv!
Vi var bedste venner 1 år - havde sagt vi aldrig skulle blive et par, da jeg virkelig frygtede det ville ødelægge vores venskab!
Jeg husker de skønne fester jeg holdte, hvor den skønne rare mand kom og fik en enkelt sammen med mig....
Han spurgte mig mange gange om vi ikke skulle blive et par, for han havde virkelig nogle store følelser for mig, jeg kunne bare ikke give det samme tilbage til ham... Vi fortsatte med at være venner som før...
Han spurgte om vi ikke skulle se film sammen, jeg var den mega generte pige og aflyste hver gang... hvor var det synd for ham...
Jeg holdte en fest igen... han var inviteret som altid, jeg kunne mærke i kroppen på mig selv at der var noget godt på vej for os begge... følelserne for ham begyndte med hastige skridt at indtage alt fra mig... Jeg kunne ikke styre det til sidst...
Vi endte i byen og så skete det....
Vi var sammen som et par.... yay!
8. December 2007... bedste dag i mit liv...
Vi holdte nytår sammen... fantastisk aften.... præcis kl.00.00 2010 spurgte han om vi skulle forloves... jeg sagde ja, for han var manden i mit liv... 
Februar 2008, flyttede jeg op til ham... det var skønt...
Da vi var venner snakkede vi meget om børn og at vi begge ønskede børn, men manglede bare en partner som vi vil leve med... 
I februar 2008 blev vi enige om at vi vil være forældre... projekt baby startede i marts og vi testede positivt 19. Maj 2008...
Vi var total lykkelig og fik skønne Julie Mira 10. Februar 2009...
Og hov, før det, forlovede vi os 21. Marts 2008...<3
Og nu har vi været sammen i lige præcis 3 år idag! Hvor har det bare været en super god dag.. Med ren hygge... 

Anmeld