Hjælp! Jeg vil gerne sende noget til et vennepar vi har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Trolde_mor

som her til aften er blevet indlagt på neonatal afd. med deres 3 uger gamle datter, og den virker til at være helt gal..

At sende noget, så de ved at vi er her for dem, tror jeg vil betyde meget for dem. Men hvad skal jeg sende?

Skal jeg købe en gave til hende den lille, eller til dem? og evt. hvad?

Håber i kan hjælpe.. de har sådan brug for lidt opmuntring og at vide de ikke er alene lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

NinaNymannMadsen

måske en lille ting til både dem og den lille. så viser man da man tænker på dem alle 3.

håber ikke den er helt helt galt med den bette...

Anmeld

8. december 2010

otlitrom

Hmm... Jeg tænker, at de måske allerede har fået så meget til den lille, så en æske chokolade eller en andet "sød tanke" vil være lige så godt. Jeg tænker bare, at mange nyfødte bliver overdynget med gaver, så måske var det godt med noget til mor og far.. Men derfor kan I jp sagtens også finde en ting til lille pigen.. Der fåes søde bamser i H&M (synes jeg) og de koster ikke så meget..

Jeg håber snart Jeres venner kan blive udskrevet igen

Anmeld

8. december 2010

Sofia

Måske nogle magasiner, COVER, Costume eller lignende hvis hun er til mode.. Og Euroman til ham. God bedring til den lille

Anmeld

8. december 2010

LIZO

en kurv med

lidt at drikke.

nogle blade både til mor og til far.

et kryd og tværs + noget at skrive med.

nogle kiks chokolade,  frugt og slik.

især kiks er måske meget rart at ha på et hospital

og så evt en lille bamse til den lille

Anmeld

8. december 2010

Trolde_mor

måske en lille ting til både dem og den lille. så viser man da man tænker på dem alle 3.

håber ikke den er helt helt galt med den bette...

Ja, vi har også snakket om at den lille skulle have noget. Men hun er kun 3 uger, så lige hvad, ved jeg ikke?

Men ja, noget der i hvert fald opmuntre, eller hjælper dem, nu de er der...

Håber jeg heller ikke. De har taget blodprøver her til aften, og fået en ble de vil undersøge..

Og tak smukke

Anmeld

8. december 2010

Trolde_mor

kitty skriver:

Hmm... Jeg tænker, at de måske allerede har fået så meget til den lille, så en æske chokolade eller en andet "sød tanke" vil være lige så godt. Jeg tænker bare, at mange nyfødte bliver overdynget med gaver, så måske var det godt med noget til mor og far.. Men derfor kan I jp sagtens også finde en ting til lille pigen.. Der fåes søde bamser i H&M (synes jeg) og de koster ikke så meget..

Jeg håber snart Jeres venner kan blive udskrevet igen

Tror faktisk ikke de har haft så mange besøg. Men måske et tørklæde hvor der står noget med at mor og far elsker hende? Og ja, så noget til dem... Hm..

Tak søde Kitty >:<

Anmeld

8. december 2010

Trolde_mor

Måske nogle magasiner, COVER, Costume eller lignende hvis hun er til mode.. Og Euroman til ham. God bedring til den lille

De er begge mere til vintage.. hm...

Anmeld

8. december 2010

Trolde_mor

LIZO skriver:

en kurv med

lidt at drikke.

nogle blade både til mor og til far.

et kryd og tværs + noget at skrive med.

nogle kiks chokolade,  frugt og slik.

især kiks er måske meget rart at ha på et hospital

og så evt en lille bamse til den lille

Lyder som en rigtig sød idé med kurv, men hospitalet er langt væk, så skal sendes med posten..Kan jeg det med sådan en kurv, på en eller anden måde?

Anmeld

8. december 2010

Moar'en

Jeg tror jeg ville blive super glad for blomster, de holder længe, de vil tænke på jer hver gang de kigger på dem og så er det forholdsvis nemt at få sendt afsted. Jeg ved godt det lydwer som en lidt "plat" ide, men jeg blev i hvert fald super glad forblomster og chokolade på sygehuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.