År 2010 var året hvor:
De tre stærkeste parhold jeg kender endte i en skilsmisse.
Min bedste veninde blev forladt af sin mand, fordi han skulle realisere sig selv
En god veninde forlod sin mand fordi hun mente at hun ville være gladere uden ham (og det venter vi så alle sammen på sker! indtil videre er hun blot røget ned i et sort hul)
Min svigerinde dropper babyplaner og forlader sin mand. De taler sammen uafbrudt fordi de er hinandens bedste venner, og vi forstår ingenting.
Det var også året hvor min drømmestilling blev slået op og jeg gik i panik om jeg skulle søge den eller ej. Jeg valgte at forblive hjemmegående og det er det helt rigtige valg. Det satte mange tanker igang.
Jeg holdt rund fødselsdag, mindre men stjerne dyr fest, hvor jeg fik både positive og negative overraskelser fra vennekredsen og familien.
Jeg blev afklaret med at vi ikke skal have flere børn.
Til sidst må jeg sige at det også er året hvor jeg blev 'sat'. Hvor jeg for alvor blev 'husejer' og er begyndt at gå op i ting som 'beskæring af buske' og ligende. Det skræmmer mig helt vildt, for det er ikke de værdier jeg ønsker at leve efter. Så der skal lige lidt fin-justering til!
Anmeld