Kan han sove for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. december 2010

CiSo

Ja, nu har jeg endelig fået ro fra Cilas igen og så tror jeg også det er galt! Det er ikke nemt.

Men, hvis i ikke så sidste indlæg så skrev jeg for nogle dage siden, at han græd og græd om aftenen.. Fik rådet at supplere med noget mme, og jeg skal love for det lukkede munden på ham.. Jeg ved ikke hvad det er der lige er sket, men nu snork bobler han der ud af, om aftenen! Han plejer at få mad ved en halv 8 tiden og så sove ved en 8 tiden, så vågner han normalt ved en 11 tiden og er sulten igen og så ved en 3 halv 4 tiden og så står vi op ved en 6 tiden hvor han igen spiser.. Men igår, der sov han fra ca 8 til 12 tiden hvor han fik en flaske mme og så helt til klokken 7 uden at vågne?  What?..

Så kan han sove for meget, det kan han vel ikke??

Sophie, hvis hverdag er vendt 180 grader pludselig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

jannebjerre

Nej jeg sys da bare du skal nyde det han må jo trænge til det

Felix har sovet fra 18 - 07.00 fra han var omkring 1½ mdr gammel og gør det stadig, så nyd det dog

Anmeld

8. december 2010

kitra

Hehe jeg har selv tænkt det samme med Emma. Hun sov næsten fra starten af mellem 8-12 timer om natten, hun vågnede maks en gang om natten hvor hun blev ammet og sov så videre. Hun var så heller ikke meget for at sove om dagen de fleste dage til hun var 7 mdr kunne hun være vågen 6-10 timer om dagen uden at sove og det var ikke lige normalt for et spædbarn. men nu sover hun som regel 2-4 timer om dagen og 10-12 timer om natten. Nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.