Det der med at miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Sad og snakked med en veninde idag og snakken faldt på det der med at miste.... Jeg er idag 3+4 og er så bange for at miste det lille spir i maven!

Min veninde siger så: Loouise, nu har du båret to sunde graviditeter og aldrig før mistet, så chancen for at miste er nok meget meget lille. Medmindre baby virkelig er syg...

Har det nogen sammenhæng??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Tvillingemor80

det tror jeg ikke .. min mor har båret 7 børn igennem 6 graviditeter, men mistede nummer 8 i 11/12 uge ...

Anmeld

8. december 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Sad og snakked med en veninde idag og snakken faldt på det der med at miste.... Jeg er idag 3+4 og er så bange for at miste det lille spir i maven!

Min veninde siger så: Loouise, nu har du båret to sunde graviditeter og aldrig før mistet, så chancen for at miste er nok meget meget lille. Medmindre baby virkelig er syg...

Kram

Det har desværre ingenting at sige, at man har haft sunde graviditeter før, jeg var skrækslagen i begge graviditeter, og åndede først lettet op, da jeg sad med min dreng i armene, men siger man ikke de 3 første mdr. er de mest risikofyldte...

Anmeld

8. december 2010

Kløver

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Kram

tja ved det desværre ikke, men ja tror nu ikke man mister uden at der er en grund til det, har selv haft 2 sa, og er sikker på der var en årsag til det... men jeg håber da selvfølgelig det bedste for jer og den lille spire

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

SanneBoe skriver:

Det har desværre ingenting at sige, at man har haft sunde graviditeter før, jeg var skrækslagen i begge graviditeter, og åndede først lettet op, da jeg sad med min dreng i armene, men siger man ikke de 3 første mdr. er de mest risikofyldte...

Jo man siger 12-13 uge, så vit jeg husker.....

Meeeen åh alle de bekymringer når man er gravid, og det er først lieg begyndt...

Anmeld

8. december 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Jo man siger 12-13 uge, så vit jeg husker.....

Meeeen åh alle de bekymringer når man er gravid, og det er først lieg begyndt...

Ja, det er simpelthen frygteligt, så er 9 mdr. altså længe, men heldigvis plejer det at gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.