Væghængt puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.318 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2010

AnneBJ

Jeg søger - med lys og lygte - efter et væghængt puslebord fra Bilka!! Det er DET jeg gerne vil have, ikke Brios, ikke IKEAs og ikke noget helt 3.

Svigerfar havde lovet at lave et, men de har mere travlt på arbejde end forventet, så han har ikke tid.

Om det er nyt eller brugt er lige meget, de havde det i avisen da jeg var meget tidligt gravid, men vi turde ikke købe det (pga. risiko for SA stadigvæk) og "de får det sikkert igen inden ret længe"... Men jeg har pløjet reklamen igennem hver uge lige siden, og har ikke set det endnu

Hjælp mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Noneother

Tada!

http://www.bilka.dk/SearchResult?q=puslebord

Den kan så ikke købes online pt. men de har den da i min bilka, selvom den ikke er i avisen.

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Noneother skriver:

Tada!

http://www.bilka.dk/SearchResult?q=puslebord

Den kan så ikke købes online pt. men de har den da i min bilka, selvom den ikke er i avisen.

Måske de så også kan bestille en hjem, hvis de ikke lige har den

Anmeld

8. december 2010

AnneBJ

Tak for linket, det har jeg også selv fundet... Men kan ikke finde den i min Bilka - hvor står det henne? Jeg har kigget ved møbler (som lige pt. blot er kæmpe jule-tam-tam område)

Anmeld

15. december 2010

AnneBJ

Jeg prøver lige at oppe denne engang...

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

den er sørme da også vildt lækker. vidste slet ikke man ku få den slags i bilka

Anmeld

16. december 2010

AnneBJ

Jo jo, og jeg kan ikke helt sætte en finger på hvorfor, men jeg kan langt bedre lide det end Brio og alle de andre.... Bare ikke finde det..

Anmeld

19. december 2010

AnneBJ

Er altså nødt til at oppe engang... Er der slet ikke nogen der ligger inde med sådan et de har lyst til at sælge?!

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

AnneBJ skriver:

Tak for linket, det har jeg også selv fundet... Men kan ikke finde den i min Bilka - hvor står det henne? Jeg har kigget ved møbler (som lige pt. blot er kæmpe jule-tam-tam område)

Kan du ikke bare købe det på hjemmesiden, selvom det koster 125 kr i fragt?

Ihh, jeg synes også det er helt vildt fint, det kunne jeg også godt overveje at købe 

Anmeld

19. december 2010

AnneBJ

JO! Hvis bare jeg kunne få lov til det.... er ligeglad med fragtprisen, men det er ikke noget de har pt, selvom det er på hjemmesiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.