Kitty!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2010

oo

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusind tak for pakken, søde dig  den kom med posten lige midt i et af Sols "LAV NU FOR FANDEN MIN FLASKE LIDT HURTIGERE MOOOOOOOOOOOOOOOR!" anfald, så hun skreg som en galning og jeg rodede med kogt vand og mælkeerstatning og så står man der og får en stor firkantet konvelut fra Vejle  efter flasken und alles får jeg endelig åbnet den og så er der chokolade i store mængder og det dejligste kort, neeeeeej! jeg flæbede megameget  tusind tusind tak!!

ps. og Søren sir også tak - han fik allernådigst den gris med nødder på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

oo

pps. sig til hvis jeg skal ringe og true et svar ud af din vejleder, ikk?

Anmeld

8. december 2010

otlitrom

Velbekom Jeg tænkte lidt "svineri" var godt i denne tid... Eller, jeg kunne til hver en tid spise sådan en gris Hvor er det gået hurtigt, jeg sendte det igår kl 18.... Man skal ikke altid bande over Post DK

Anmeld

8. december 2010

oo

kitty skriver:

Velbekom Jeg tænkte lidt "svineri" var godt i denne tid... Eller, jeg kunne til hver en tid spise sådan en gris Hvor er det gået hurtigt, jeg sendte det igår kl 18.... Man skal ikke altid bande over Post DK

- og det blev bragt lige til døren (jeg åd to grise i rap, by the way....mens jeg så britains next top model på youtube )

Anmeld

8. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

- og det blev bragt lige til døren (jeg åd to grise i rap, by the way....mens jeg så britains next top model på youtube )

Det lyder som en fantastisk måde at konsumere to grise på! Er de gode, grisene? Jeg spurgte chokolade-damen, hvad der var i. Men det vidste hun ikke.. "bare chokolade" sagde hun. Men de plejer da at være fyldt med fyld..?

Jeg har hovedpine, men nægter at tage panodil. Og har kun kastet op 3 gange på job. Bare ikke en herlig dag Nu spiser jeg bolcher og nægter at flytte mig, inden jeg skal i seng!

Anmeld

8. december 2010

oo

kitty skriver:

Det lyder som en fantastisk måde at konsumere to grise på! Er de gode, grisene? Jeg spurgte chokolade-damen, hvad der var i. Men det vidste hun ikke.. "bare chokolade" sagde hun. Men de plejer da at være fyldt med fyld..?

Jeg har hovedpine, men nægter at tage panodil. Og har kun kastet op 3 gange på job. Bare ikke en herlig dag Nu spiser jeg bolcher og nægter at flytte mig, inden jeg skal i seng!

åh stakkels dig

der er marcipan indeni  og det smager meeeeegaaaaaa godt!!!

hvad sir du til, at du holder tidlig juleferie og tager til skoven? så sender jeg Søren i byen efter 50 grise til og så youtuber vi top model til vi dør?

Anmeld

8. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh stakkels dig

der er marcipan indeni  og det smager meeeeegaaaaaa godt!!!

hvad sir du til, at du holder tidlig juleferie og tager til skoven? så sender jeg Søren i byen efter 50 grise til og så youtuber vi top model til vi dør?

Det er en deal!! Jeg er top model freak, så Hallur har givet op på forhånd, når det kommer i tv. Han gider ikke tage kampen op. Jeg vinder

Han har fri idag, men stod alligevel op kl 6.30 og kørte mig på job. Han er så bange for at jeg falder Men jeg gled selvfølgelig, lige da jeg steg ud ad bilen, og har ondt ved skambenet Er altså ikke så smart..

Øv, vi har skiftet bank, og min baby.dk-betaling er røget i svinget, så nu er jeg ikke plusbruger mere.. Så alle mine sjove smileys er røget. Må melde mig til igen! Det havde jeg jo ikke tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.