Må man godt være utålmodig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Tanas

Jeg går og venter på at få en tid til første samtale ang behandling. Jeg skal starte i IVF og jeg kan godt mærke at jeg bliver mere og mere utålmodig nu efter at få en dato for samtalen.

Jeg fik et brev for små 14 dage siden med et spørgeskema vi havde udfyldt, ringede og fik afvide at det var ok, vi behøvede ikke at udfylde et og de havde de svar fra div prøver de skulle bruge og de ville sende et brev med en dato.

Igår ringede jeg så og min jounal lå hos lægen og hun regnede med vi nok ville komme til i slutningen af januar ( dejligt )

Men hold op hvor ville jeg gerne snart have et brev med en dato så jeg har noget at forholde mig til.

Er det bare mig der er tosset eller hvad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Lisbeth1985

Du er slet ikke tosset - det er helt normalt at have det på den måde.. Det værste ved at være i behandling for barnløshed er ventetiden - den laaange ulidelige ventetid.. Men hvis det er nogen trøst går det ofte hurtigt, når man er inde i varmen - det synes jeg i hvert fald Jeg kan slet ikke forstå, at det er 8 måneder siden vi blev henvist til skejby - tiden er gået rigtig hurtigt..

Jeg håber, at du meget snart får en tid og at du får en skøn jul

Lisbeth

Anmeld

8. december 2010

Miia90

Jeg forstår dig fuldt ud

jeg er selv på vej i IVF behandling i holbæk. var til samtale hos min gynækolog d. 1 dec. og skal ringe til holbæk, når jeg for min mens her i dec

men synes godt nok jeg er forvirret over hva der skal ske og hvornår

Anmeld

8. december 2010

Tanas

Jeg skal også igang på Holbæk.

Ja ventetiden er ulidelig

Anmeld

8. december 2010

Miia90

Tanas skriver:

Jeg skal også igang på Holbæk.

Ja ventetiden er ulidelig

ja, skal du have den korte eller lange behandling ?

Anmeld

8. december 2010

Tanas

Jeg tror nok det er den korte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.