Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Kløver

ja stædigheden længe leve På trods af jeg var begyndt at få ondt, tog jeg den anden dag ud og skovlede sne, og fik kun mere og mere ondt, resulterede i en tid ved lægen i dag, og svaret var bækkenløsning

nå men nogle af jer piger derud som har nogle gode råd, og evt ved hvad man skal holde sig fra at lave, og hvad der er godt at gøre, har prøvet at google men syne sikke jeg kunne finde så meget

har fået tid til fysioterapi på tirsdag, og er blevet skrevet op på en venteliste til vandbassintræning, ved fysioterapien, så håber jeg kan nå at komme igang inden jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SoffiLine

Har det samme problem.

Men har lånt et bælte af en veninde, der holder bækkenet på plads. Det hjælper virkelig meget! Eneste minus er at man skal ha det af hver gang man skal på toilet. I mit tilfælde KONSTANT 

Anmeld

8. december 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Har det samme problem.

Men har lånt et bælte af en veninde, der holder bækkenet på plads. Det hjælper virkelig meget! Eneste minus er at man skal ha det af hver gang man skal på toilet. I mit tilfælde KONSTANT 

Tja har ikke nogen jeg kan låne et bælte af, og har ledt på nettet og de koster over 500 kr, så vil høre fyssen ad, om man kan låne/leje et hos dem, hvis de anbefaler det, vil dog være sikker på at de vil mene det vil gavne før jeg vil tabe sådan noget i brug, da jeg i forvejen har dårlig hofte

men tak for ideén

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Maja84 skriver:

ja stædigheden længe leve På trods af jeg var begyndt at få ondt, tog jeg den anden dag ud og skovlede sne, og fik kun mere og mere ondt, resulterede i en tid ved lægen i dag, og svaret var bækkenløsning

nå men nogle af jer piger derud som har nogle gode råd, og evt ved hvad man skal holde sig fra at lave, og hvad der er godt at gøre, har prøvet at google men syne sikke jeg kunne finde så meget

har fået tid til fysioterapi på tirsdag, og er blevet skrevet op på en venteliste til vandbassintræning, ved fysioterapien, så håber jeg kan nå at komme igang inden jul

Jeg går til fys en gang om ugen og så går jeg med et bækken bælte.

Jeg har fået afvide at jeg ikke skal støvsuge, vaskegulv og bære tunge ting. Så det gør min mand...

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Mormilla skriver:

Jeg går til fys en gang om ugen og så går jeg med et bækken bælte.

Jeg har fået afvide at jeg ikke skal støvsuge, vaskegulv og bære tunge ting. Så det gør min mand...

Tak for svar, ved du om man kan låne sådan et bælte ved fysioteraputen, eller leje/købe et hos dem ?

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Maja84 skriver:

Tak for svar, ved du om man kan låne sådan et bælte ved fysioteraputen, eller leje/købe et hos dem ?

Jeg købte det hos min fys for lidt over 700kr. Har siden set dem brugt på guloggratis.dk

Men jeg kan ikke gå uden det!!!

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Mormilla skriver:

Jeg købte det hos min fys for lidt over 700kr. Har siden set dem brugt på guloggratis.dk

Men jeg kan ikke gå uden det!!!

hmm tja må snakke med dem, om de vil anbefale/fraråde det til mig, synes godt nok det er mange penge, for noget man skal bruge relativt kort tid, så kunne jo være rart hvis jeg kunne slippe

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Maja84 skriver:

hmm tja må snakke med dem, om de vil anbefale/fraråde det til mig, synes godt nok det er mange penge, for noget man skal bruge relativt kort tid, så kunne jo være rart hvis jeg kunne slippe

Det synes jeg os at det var! Jeg fik lov til at låne det i en uge for at se om det var noget jeg kunne bruge. Smart af dem for har ikke kunne gå uden den siden...

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Mormilla skriver:

Det synes jeg os at det var! Jeg fik lov til at låne det i en uge for at se om det var noget jeg kunne bruge. Smart af dem for har ikke kunne gå uden den siden...

puha, må indrømme jge ikke håber at jeg skal have sådan et til den pris, når jeg udover det også skal til at gå til både fys behandlinger og vandbassintræning for egen regning, da jeg i forvejen går til massør og zoneterapi, det løber jo op

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Maja84 skriver:

puha, må indrømme jge ikke håber at jeg skal have sådan et til den pris, når jeg udover det også skal til at gå til både fys behandlinger og vandbassintræning for egen regning, da jeg i forvejen går til massør og zoneterapi, det løber jo op

Ja det er mange ting du så skal gå til... Var der så ikke nogen af de andre der kunne vente lidt? Men når jeg er hos fys gir jeg 160kr men er medlem af danmark så får 80kr tilbage. Så detkoster kun 80kr. Men det løber jo osse op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.