Farve hår under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Farvede du hår under graviditeten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.095 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2010

Anonym trådstarter

Er li ano grundet veninden, men sagen er den at en af mine veninder, som er gravid farver hår konstant, mindst 1 gang hver 3 uge, det helt vildt.

Så spærgsmålet er bare, farvede i hår under graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SoffiLine

Jeg har farvet mit hår to gange mens jeg har været gravid, den ene gang var jeg dog ikke klar over jeg venter mig

Anmeld

8. december 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Er li ano grundet veninden, men sagen er den at en af mine veninder, som er gravid farver hår konstant, mindst 1 gang hver 3 uge, det helt vildt.

Så spærgsmålet er bare, farvede i hår under graviditeten??

Jeg farvede godt nok hår 2 gange. Den ene gang da jeg var et par uger henne, hvor jeg ikke vidste det - fik lavet striber/reflekser.

Den anden gang gjorde jeg det selv med en hårfarve uden amoniak. Stella fejler ikke noget

Anmeld

8. december 2010

mor-til-vanessa

hver 3. uge er godt nok i overkanten. jeg synes godt man kan få lavet striber da det ikke kommer ned i hovedbunden og ind i blodet, men du indånder det stadig.

jeg fik farvet striber 2 gange

Anmeld

8. december 2010

SSL

Jeg VIL aldrig gøre det nej.. Bare dét at lugten svir i min egen næse, gør at jeg aldrig kunne finde på a skulle indånde sådan noget voldsomt noget og der er jo en grund til at man ikke 'må', om folk tager det til sig eller ej..

Jeg ville ALDRIG gøre det nej!! Lige så vel som jeg ikke vil drikke vin el. andet alkohol, spise fisk med de der mataliker i (eller hvad det nu hedder), og alle de andre mere fornuftige råd der følger med  Siger man A, mener jeg også man bør sige B

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Jeg VIL aldrig gøre det nej.. Bare dét at lugten svir i min egen næse, gør at jeg aldrig kunne finde på a skulle indånde sådan noget voldsomt noget og der er jo en grund til at man ikke 'må', om folk tager det til sig eller ej..

Jeg ville ALDRIG gøre det nej!! Lige så vel som jeg ikke vil drikke vin el. andet alkohol, spise fisk med de der mataliker i (eller hvad det nu hedder), og alle de andre mere fornuftige råd der følger med  Siger man A, mener jeg også man bør sige B

Anmeld

8. december 2010

JustAnotherName

Nej!

Jeg trængte til det, og sukkede efter forandring. Men jeg lod være!
Syntes ikke det var så livsvigtigt, at det ikke kunne vente til efter bagefter.

Og faktisk endte det med, at jeg aldrig fik det gjort. Men valgte at beholde min naturlige hårfarve, og i stedet forny mig ved at få klippet det lange hår af, og få klippet en korthårs-frisure 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

jeg ville ikke gøre det, jeg er kun et par uger henne og tør simpelthen ikke riskikere noget, os selvom mit hår ligner jeg ved ikke hvad eftersom at mit hår har været blond også blevet farvet rødt, og nu den røde ved at blive orange og den blonde skinner lidt igennem også har jeg min naturlige hårfarve i hovedbunden nu som er brun, så det ser rigtig komisk ud, men er alligevel ret flot... Nå men jeg kan jo nå og skifte så meget mening at jeg bare er NØDT til at gå ud og farve mit hår igen (gør det selv).

Anmeld

8. december 2010

Amso

Har hørt man godt må få farvet striber, fordi man på den måde ikke behøves komme ned og ramme hårbunden.. Og at det skulle være bandlyst at farve hele håret..!!

Og da jeg ikke kan nøjes med at farve striber i mit hår, må jeg vente til jeg har ammet færdigt engang..

Anmeld

8. december 2010

Diana...

JustAnotherName skriver:

Nej!

Jeg trængte til det, og sukkede efter forandring. Men jeg lod være!
Syntes ikke det var så livsvigtigt, at det ikke kunne vente til efter bagefter.

Og faktisk endte det med, at jeg aldrig fik det gjort. Men valgte at beholde min naturlige hårfarve, og i stedet forny mig ved at få klippet det lange hår af, og få klippet en korthårs-frisure 

Og super flot. 

Til TS: Nej det gjorde jeg ikke og gør det heller ikke denne gang. og jeg er r.. træt af mit hår men det kan godt vente. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.