Update på Jonas.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2010

anna-jonas

Hej piger!

Det varmer mig virkelig, at i sådan tænker på mig og Jonas i disse dage.

Status er at de ikke aner hvad Jonas fejler. Han har været til scanning af maven i dag, og den var helt fin. Der blev i dag taget flere blodprøver, og så skal Jonas aflevere en afføringsprøve. For de vil prøve at undersøge, om han har collitis ulcerosa eller morbus chrohn. Hvilket er nogle kroniske betændelsestilstande i tarmene. Mystisk, for det eneste sted drengen ikke har klaget sig over, er netop maven..........................men der er nogle blodprøver, og det med benene der peger i den retning.

Vi er kommet hjem, men skal møde op på fredag, og høre hvad de kan finde på. Men den læge vi talte med i dag, sagde at der kunne gå længe før vi fik sat en diagnose på, da Jonas' symptomer er så diffuse.

Jeg er ved at lave flæskesteg, da det er det eneste knægten har lyst til..............................så må mutter jo bare i gang.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

JustAnotherName

Huwhh. Sikke noget altså. Øv, hvor er uvished en træls ting!

Men vi må bare krydse videre, og håbe på alt det bedste .....men jo da først og fremmest håbe på, at de snart kommer frem til, HVAD DET ER, der er med ham, så der kan gøres noget!!

KNUS HERFRA... 

Anmeld

8. december 2010

lion

anna-jonas skriver:

Hej piger!

Status er at de ikke aner hvad Jonas fejler. Han har været til scanning af maven i dag, og den var helt fin. Der blev i dag taget flere blodprøver, og så skal Jonas aflevere en afføringsprøve. For de vil prøve at undersøge, om han har collitis ulcerosa eller morbus chrohn. Hvilket er nogle kroniske betændelsestilstande i tarmene. Mystisk, for det eneste sted drengen ikke har klaget sig over, er netop maven..........................men der er nogle blodprøver, og det med benene der peger i den retning.

Vi er kommet hjem, men skal møde op på fredag, og høre hvad de kan finde på. Men den læge vi talte med i dag, sagde at der kunne gå længe før vi fik sat en diagnose på, da Jonas' symptomer er så diffuse.

Jeg er ved at lave flæskesteg, da det er det eneste knægten har lyst til..............................så må mutter jo bare i gang.

Knus Mette

Er glad for at I er hjemme.

Håber de finder ud af hvad der er galt og at det ikk er farligt for Jonas.

MUMS flæskesteg

Anmeld

8. december 2010

oo

Søren har collitis ulcerosa. han opdagede det ved slimet, blodig afføring, men har ikke haft det med benene som du beskriver Jonas har. Men som Søren siger, så ville det jo nærmest være super, hvis det er det han fejler i forhold til hvis det var leukæmi. det kan selvfølgelig føre til kræft, men en normal sund og rask ung dreng med sygdommen under kontrol har det jo fint så det krydser vi for det er, hvis det absolut skal være noget herhjemme

Anmeld

8. december 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Hej piger!

Knus Mette

Godt at høre at han er kommet med hjem, og at han har lyst til flæskesteg, er da heller ikke noget bedre

Anmeld

8. december 2010

msax

man kan da ikke andet end at tænke på jer når jonas har det så skidt... jeg håber virkelig de snart finder ud af hvad det er der driller ham.

jeg mener at man kan operere for de to tarmsygdomme, og man kan i hvert fald medicinere patienterne så deres symptomer mindskes og de får bedre.

Mmm flæskesteg, det kan jeg da egentlig godt forstå han gerne vil have...

SMIL fra Mette

Anmeld

8. december 2010

Karo

Dejligt at høre fra jer Mette. Jeg går rundt og er så nervøs på jeres vejne, og tjecker computeren hele tiden for gode nyheder.

Hvor er det bare øv at de ikke bare kan give en diagnose med det samme, men at i skal gå og vente Jeg håber virkelig at det er en "uskadelig" sygdom han har.

Og så er flæskesteg jo altid godt.

Anmeld

8. december 2010

Bondepigen

Ja, giv drengen noget flæskesteg, så han kan blive stor og stærk!!

Og så  jeg selvfølgelig stadig for at Jonas ikke fejler noget alvorligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.