Modige Mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Ja, modige mor, sådan føler jeg mig ærlig talt lige nu!! z er udenfor og sove FOR FØRSTE GANG...yikes mand! Jeg har babyalarmen slået til på HØØØØØJ og jeg har været ude og tjekke temperatur og vejrtrækning minimum hver halve time - ikke mindst fordi da Søren først fik nys om projekt "Sov ude", så blev han meeeeget stram og har - pr. tlf - flere gange givet ordre til tjek!  SP'en sagde godt, at jeg vist skulle starte alle disse modighedsprojekter når Søren var på arbejde, for hvis det stod til ham, så ville z bo i en lille puppe af vat og aldrig nogensinde blive lukket ud af Fars arme
Lige nu ligger hun og snorker på 3. time!!!!!!! Hvad fa'en fik jeg 3 timer til at gå med før jeg fik hende??? Jeg sidder her og glor ud af vinduet og kan slet ikke gøre andet end at lytte til babyalarmen og kigge ud af vinduet (tjekke at der ikke er nogen der render med hende!!). Og så lister jeg rundt indenfor...suk...det er lidt fjollet. Men jeg føler mig stadig Modig, ja - basta!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

JustAnotherName

FLOOOOT x    

Det overrasker én, når man finder ud af, hvor godt, og ofte også  længe(re), de kære små rent faktisk sover, når de kommer udenfor i den friske luft, og bliver trygge og glade for deres fine barnevogn 

Sødt at Søren er så beskyttende. Men fint at du vover pelsen lidt mere!

Og sikke dog en fantastisk udsigt I har. Hvor må det være fantastisk, at have så meget smuk natur overalt omkring sig.

Håber z's første søvn udenfor i barnevognen bliver en god erfaring og start på mange flere gode udendørs-lure 

Anmeld

8. december 2010

DK

Du er modigere end jeg! Kirstine kom aldrig igang med barnevognen, før det var for sent! Hun sov derfor kun i den når vi gik med den! Men på værelset tog hun så de lange lure, med åbent vindue som kompensation! (det skal du jo så måske ikke fortælle Søren)

Nyd dine tre timer! De er dine helt egne, og du må bruge dem til lige hvad du vil!

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

FLOOOOT x    

Det overrasker én, når man finder ud af, hvor godt, og ofte også  længe(re), de kære små rent faktisk sover, når de kommer udenfor i den friske luft, og bliver trygge og glade for deres fine barnevogn 

Sødt at Søren er så beskyttende. Men fint at du vover pelsen lidt mere!

Og sikke dog en fantastisk udsigt I har. Hvor må det være fantastisk, at have så meget smuk natur overalt omkring sig.

Håber z's første søvn udenfor i barnevognen bliver en god erfaring og start på mange flere gode udendørs-lure 

aj men, det er total succes! hun sov 3 1/2 time og kom ind med dejlige røde kinder (det har hun fået fra mig - en ekstrem evne til at få røde kinder i koldt vejr ). og da var Far kommet hjem, så han kastede sig over hende og gav flaske og varmede hende.

jeg sagde til ham, at man skulle huske at "lege vildt" med dem fordi det udvikler hjernen. Så sidder Søren med hende på skødet (hun ligger på hans arm) og cykler med hendes ben og råber "se skat, vi leger VILDT!"  så måtte jeg sige, at når VI leger vildt, så hænger z på hovedet

ja, skoven er fantastisk!! jeg har virkelig lært at sætte pris på årstiderne herude, for på nørrebro er vinteren ærlig talt KUN træls!!

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Du er modigere end jeg! Kirstine kom aldrig igang med barnevognen, før det var for sent! Hun sov derfor kun i den når vi gik med den! Men på værelset tog hun så de lange lure, med åbent vindue som kompensation! (det skal du jo så måske ikke fortælle Søren)

Nyd dine tre timer! De er dine helt egne, og du må bruge dem til lige hvad du vil!

oh, jeg skal lige finde ud af det der med fritiden!! men jeg fik da sendt en mail til min mormor, så lidt fik jeg da udrettet...udover at holde øje

Anmeld

8. december 2010

LIZO

hvor er hun da bare lækker

de små sover så meget bedre ude.. ville ønske jeg havde den mulighed da zoey var lille.. så nyd det

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

SÅDAN x!!!! Ja ja den der babyalarm kan nærmest være ens livline. Hihi! Men man slapper HELDIGVIS mere af efterhånden og kan få gjort rent, gloet på baby.dk, vasket tøj, SOVET osv osv. Så.... Nyd du bare tiden! Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.