JustAnotherName skriver:
FLOOOOT x

Det overrasker én, når man finder ud af, hvor godt, og ofte også længe(re), de kære små rent faktisk sover, når de kommer udenfor i den friske luft, og bliver trygge og glade for deres fine barnevogn 
Sødt at Søren er så beskyttende. Men fint at du vover pelsen lidt mere!
Og sikke dog en fantastisk udsigt I har. Hvor må det være fantastisk, at have så meget smuk natur overalt omkring sig.
Håber z's første søvn udenfor i barnevognen bliver en god erfaring og start på mange flere gode udendørs-lure 
aj men, det er total succes! hun sov 3 1/2 time og kom ind med dejlige røde kinder (det har hun fået fra mig - en ekstrem evne til at få røde kinder i koldt vejr
). og da var Far kommet hjem, så han kastede sig over hende og gav flaske og varmede hende.
jeg sagde til ham, at man skulle huske at "lege vildt" med dem fordi det udvikler hjernen. Så sidder Søren med hende på skødet (hun ligger på hans arm) og cykler med hendes ben og råber "se skat, vi leger VILDT!" 
så måtte jeg sige, at når VI leger vildt, så hænger z på hovedet 
ja, skoven er fantastisk!! jeg har virkelig lært at sætte pris på årstiderne herude, for på nørrebro er vinteren ærlig talt KUN træls!!
Anmeld