Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, modige mor, sådan føler jeg mig ærlig talt lige nu!! z er udenfor og sove FOR FØRSTE GANG...yikes mand! Jeg har babyalarmen slået til på HØØØØØJ og jeg har været ude og tjekke temperatur og vejrtrækning minimum hver halve time - ikke mindst fordi da Søren først fik nys om projekt "Sov ude", så blev han meeeeget stram og har - pr. tlf - flere gange givet ordre til tjek! SP'en sagde godt, at jeg vist skulle starte alle disse modighedsprojekter når Søren var på arbejde, for hvis det stod til ham, så ville z bo i en lille puppe af vat og aldrig nogensinde blive lukket ud af Fars arme Lige nu ligger hun og snorker på 3. time!!!!!!! Hvad fa'en fik jeg 3 timer til at gå med før jeg fik hende??? Jeg sidder her og glor ud af vinduet og kan slet ikke gøre andet end at lytte til babyalarmen og kigge ud af vinduet (tjekke at der ikke er nogen der render med hende!!). Og så lister jeg rundt indenfor...suk...det er lidt fjollet. Men jeg føler mig stadig Modig, ja - basta!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du er såh sej..... kan godt huske følelsen... og klappene på hovedet, når jeg tjekkede ham for tit....
Hehe Smiler mens jeg læser dit indlæg.
Min egen prins er endnu ikke færdigbagt og skal lige færdigbages de næste 2½ måned... Men ja jeg tror vi kvinder bare bliver totalt andre, når først vi bliver gravide. Jeg er selv allerede blevet MEGET mere nervøs (eller OPMÆRKSOM som jeg kalder det )og tænker over konsekvenser ved alt jeg gør... Hvordan skal det ikke blive når han først kommer ud??!
eliasogmor skriver: du er såh sej..... kan godt huske følelsen... og klappene på hovedet, når jeg tjekkede ham for tit....
tark!
Maria-s skriver: Hehe Smiler mens jeg læser dit indlæg. Min egen prins er endnu ikke færdigbagt og skal lige færdigbages de næste 2½ måned... Men ja jeg tror vi kvinder bare bliver totalt andre, når først vi bliver gravide. Jeg er selv allerede blevet MEGET mere nervøs (eller OPMÆRKSOM som jeg kalder det )og tænker over konsekvenser ved alt jeg gør... Hvordan skal det ikke blive når han først kommer ud??!
man blir DRONNINGEANALYSATOREN når man får børn men det er nok meget godt alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128