Jeg var jo hos en bandagist for 5 uger siden, og hun sendte en ansøgning ind til kommunen ang. en skinne til mig. Først idag fik jeg brev fra kommunen om at de havde modtaget min ansøgning. Så tænkte jeg bare YES....nu sker der nok snart noget, nu kan jeg endelig snart gå i noget ordentligt fodtøj. Men nej...så stod der lige længere nede at de havde noteret min ansøgning i sagen og at jeg ville blive kontaktet indenfor 3-6 mdr, og at de beklagede den lange sagsbehandlingstid. Øhh ja det er jo heller ikke jer, der skal rende rundt i sandaler udenfor i minus 10 grader eller der omkring. Jeg synes det er så langt ude, at jeg faktisk ikke kan lade være med at grine af det 
Så jeg kan se frem til en lang kold vinter og sikkert rigtig mange forkølelser, for jeg får højst sandsynlig først skinnen til sommer engang. Jeg er virkelig chokeret over at det virkelig skal tage så lang tid. Min pension gik igennem i løbet af 3 uger, men det her tager 3-6 mdr.....hvor vanvittigt lyder det lige
Nå men der er jo ikke rigtig noget jeg kan gøre, andet end at holde mig indendørs så meget som overhovedet muligt. Selv det er dumt, for har fået konstateret at jeg har alt for lidt d-vitamin i min krop, så det er nok ikke så smart at gemme sig indenfor hehe
nå godt der er opfundet vitamin-piller 
Nå skulle egentlig bare have luft...der er jo ikke rigtig noget man kan gøre ved det her 
Anmeld