Så fik jeg endelig brev fra kommunen og er chokeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Carina1977

Jeg var jo hos en bandagist for 5 uger siden, og hun sendte en ansøgning ind til kommunen ang. en skinne til mig. Først idag fik jeg brev fra kommunen om at de havde modtaget min ansøgning. Så tænkte jeg bare YES....nu sker der nok snart noget, nu kan jeg endelig snart gå i noget ordentligt fodtøj. Men nej...så stod der lige længere nede at de havde noteret min ansøgning i sagen og at jeg ville blive kontaktet indenfor 3-6 mdr, og at de beklagede den lange sagsbehandlingstid. Øhh ja det er jo heller ikke jer, der skal rende rundt i sandaler udenfor i minus 10 grader eller der omkring. Jeg synes det er så langt ude, at jeg faktisk ikke kan lade være med at grine af det

Så jeg kan se frem til en lang kold vinter og sikkert rigtig mange forkølelser, for jeg får højst sandsynlig først skinnen til sommer engang. Jeg er virkelig chokeret over at det virkelig skal tage så lang tid. Min pension gik igennem i løbet af 3 uger, men det her tager 3-6 mdr.....hvor vanvittigt lyder det lige   

Nå men der er jo ikke rigtig noget jeg kan gøre, andet end at holde mig indendørs så meget som overhovedet muligt. Selv det er dumt, for har fået konstateret at jeg har alt for lidt d-vitamin i min krop, så det er nok ikke så smart at gemme sig indenfor hehe  nå godt der er opfundet vitamin-piller

Nå skulle egentlig bare have luft...der er jo ikke rigtig noget man kan gøre ved det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg var jo hos en bandagist for 5 uger siden, og hun sendte en ansøgning ind til kommunen ang. en skinne til mig. Først idag fik jeg brev fra kommunen om at de havde modtaget min ansøgning. Så tænkte jeg bare YES....nu sker der nok snart noget, nu kan jeg endelig snart gå i noget ordentligt fodtøj. Men nej...så stod der lige længere nede at de havde noteret min ansøgning i sagen og at jeg ville blive kontaktet indenfor 3-6 mdr, og at de beklagede den lange sagsbehandlingstid. Øhh ja det er jo heller ikke jer, der skal rende rundt i sandaler udenfor i minus 10 grader eller der omkring. Jeg synes det er så langt ude, at jeg faktisk ikke kan lade være med at grine af det

Så jeg kan se frem til en lang kold vinter og sikkert rigtig mange forkølelser, for jeg får højst sandsynlig først skinnen til sommer engang. Jeg er virkelig chokeret over at det virkelig skal tage så lang tid. Min pension gik igennem i løbet af 3 uger, men det her tager 3-6 mdr.....hvor vanvittigt lyder det lige   

Nå men der er jo ikke rigtig noget jeg kan gøre, andet end at holde mig indendørs så meget som overhovedet muligt. Selv det er dumt, for har fået konstateret at jeg har alt for lidt d-vitamin i min krop, så det er nok ikke så smart at gemme sig indenfor hehe  nå godt der er opfundet vitamin-piller

Nå skulle egentlig bare have luft...der er jo ikke rigtig noget man kan gøre ved det her

Tsk tsk...ja det er da utroligt.
*Trøsteknus*

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

Bare mig..

Carina1977 skriver:

Ej hvor er det da godt nok træls for dig... Jeg var blevet hamrende gal, for det er da bestemt ikke iorden.. - Men ja, hvad skal man lige gøre

Ja, ved ikke lige hvad jeg ellers skal sige, andet end det bliver sguda VILDT koldt.. Håber da for dig, at du kan have tykke sokker i din sandal... ? :/

God jul herfra!

Anmeld

8. december 2010

Malthesmoar

Carina1977 skriver:

hva sker der lige for vores sundhedssystem

Lige et ex mere:

Min svigerindes barn, hører dårligt pga hjerneskade..får så at vide hun skal have høreapp

Nu har de sgu først opdaget pigen er stok døv på v-øre

Flot flot

Kram til dig og varme til dine kolde fusser

Anmeld

8. december 2010

Trine89

Ja hva kan man stille op.. De der kommuner er sku ikke altid lige smart.. 

min tante som har gigt har gået 1½ år før hun kunne få hjælpemidler sat tilrådighed fra kommunen de sidste halve år fik hun så heldigvis lov til at låne fra syghuset fordi hun bare ikke mere uden de hjælpemidler. og nu mener kommunen også at hun skal i skåne job (eller hva man nu kalder det) trods hun ikke kan holde til mere ret meget..

Men jeg håber da alligevel det vi gå noget hurtigere for dig.. så du ikke skal gå "uden sko" hele vinteren :s

Anmeld

8. december 2010

Carina1977

Hehe jeg har varme sokker, men de varmer sgi ikke godt nok  Der er godt nok mange der har gloet ned på mine fødder, når jeg har kommet vadende igennem sneen med sandaler på. Gad vide om de tænker at hende der har vist ikke råd til vinter-støvler *lol*  Kan faktisk godt se det komiske i det

Ej jeg må bide kulden i mig og så bare klare mig igennem vinteren.

men jow jeg er gal....er bare så gal at jeg skraldgriner over det, fordi det bare er så langt ude. ja jeg ved godt jeg er bindegal

Anmeld

8. december 2010

Carina1977

Malthesmoar skriver:

hva sker der lige for vores sundhedssystem

Lige et ex mere:

Min svigerindes barn, hører dårligt pga hjerneskade..får så at vide hun skal have høreapp

Nu har de sgu først opdaget pigen er stok døv på v-øre

Flot flot

Kram til dig og varme til dine kolde fusser

Ja der er sgi stor forskel på at høre dårligt og så at være totalt døv i det øre. forstår ikke lige, hvordan de kunne tage sådan fejl

Her har det så ikke været sundhedssystemet, der har været noget galt med, men simpelthen kommunen der arbejder meget langsomt. Jeg tænker at enten har de ikke ressourcer nok eller også trækker de den, for at kunne spare penge. Ja jeg ved det ikke....har sgi ikke så meget forstand på systemet

Jeg bruger også kateder fordi jeg har problemer med vandladningen, men nu er jeg kommet ud i lidt af et problem der også. Sygehuset mente at der skulle laves en bevilling på katetere, som min kommunen så skulle betale....og min kommune mener ikke de skal betale det, fordi det med vandladningen ikke er en varig lidelse, men noget der går i sig selv igen. Så nu står jeg her midt imellem begge parter, og ingen af dem mener at de skal betale for de katetere. Enden af det er blevet at hende fra min kommune har givet sig en lille smule og har bestilt nogle prøve-pakker på nogle katetere, men der er ikke til mange dage i sådan en pakke. Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske, men jeg er lost hvis jeg pludselig står her midt i det hele og ingen katetere kan få. det var så det velfærds-system

Og nu slipper i for mere brok fra mig idag hehe

Anmeld

8. december 2010

Maria-s

Jeg synes du skal ringe til kommunen og (pænt) forklare dem dit problem og høre om hvad du kan gøre for at få din skinne tidligere. Jeg ville blive pissestædig og kime dem ned indtil de blev så irreteret at de ville sørge for at få sagen behandlet. Eller vælge en god snedag og så troppe op nede ved dem og vise dem "problemet".

Anmeld

8. december 2010

Carina1977

Maria-s skriver:

Jeg synes du skal ringe til kommunen og (pænt) forklare dem dit problem og høre om hvad du kan gøre for at få din skinne tidligere. Jeg ville blive pissestædig og kime dem ned indtil de blev så irreteret at de ville sørge for at få sagen behandlet. Eller vælge en god snedag og så troppe op nede ved dem og vise dem "problemet".

Hehe ja jeg burde gøre, hvad du foreslog  men nogen gange bliver man bare så træt, når man skal kæmpe så meget, bare for at tingene skal ske hurtigere. Men det bliver nok enden på det, for jeg synes bestemt ikke det her er smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.