SUPER hysterisk bager-ekspedient i kvickly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

bette

haha må altså le.. gad godt have været fluen på væggen.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Nemesis

Aii Maria... bortset fra jeg ikke får smurgt mine boller så kunne det have været mig.

Har også haft diskutionen i den Kvickly (vi kunne være rendt ind i hinanden :-) ) Jeg havde stået i kø efter kun fjollebollen og bad da om den, hvorefter ekspedienten sagde at den kun kom sammen med et køb. JEg måtte påpege at jeg 1. lige havde brugt en mindre formue i deres kvickly og derfor havde foretaget et køb 2. At der IKKE stod noget på skiltet om at en fjollebolle var betinget af et køb!

Har så ikke været der siden, så ved ikke om der nu faktisk står på skiltet at det er købsbetinget, men det mener jeg faktisk ikke det må være!

Men vi kunne være rendt ind i hinanden - gad vide om jeg ville genkende dig :-)

Sisse

Anmeld

8. december 2010

Majeha

Valle81 skriver:

ha ha - altså hun måværeflov bagefter  - men det er hun nok ikke - du er nok samtale emnet ved aftensmaden i den butik:0) Ha ha

Brødflov, haha...

Ej, spøg til side. I føtex er "holdkæft"bollen gratis, uanset om man køber andet eller ej. Det er jo netop, så ungen skal holde kæft og sidde stille, mens man handler ind i selve forretningen. Det burde da være det samme i Kvickly og andre steder, de reklamerer med det.

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

Aii Maria... bortset fra jeg ikke får smurgt mine boller så kunne det have været mig.

Har også haft diskutionen i den Kvickly (vi kunne være rendt ind i hinanden :-) ) Jeg havde stået i kø efter kun fjollebollen og bad da om den, hvorefter ekspedienten sagde at den kun kom sammen med et køb. JEg måtte påpege at jeg 1. lige havde brugt en mindre formue i deres kvickly og derfor havde foretaget et køb 2. At der IKKE stod noget på skiltet om at en fjollebolle var betinget af et køb!

Har så ikke været der siden, så ved ikke om der nu faktisk står på skiltet at det er købsbetinget, men det mener jeg faktisk ikke det må være!

Men vi kunne være rendt ind i hinanden - gad vide om jeg ville genkende dig :-)

Sisse

Ja gad vide om du ville det og ikke mindst om jeg ville genkende dig

Jeg vidste godt du boede i "nærheden" for vi har begge Babiel på fb vennelisten

Men ja, jeg så altså ikke noget skilt der inde, på nogen fjollebolle. Så jeg ved ikke om det påpeges på skiltet

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

Majeha skriver:

Brødflov, haha...

Ej, spøg til side. I føtex er "holdkæft"bollen gratis, uanset om man køber andet eller ej. Det er jo netop, så ungen skal holde kæft og sidde stille, mens man handler ind i selve forretningen. Det burde da være det samme i Kvickly og andre steder, de reklamerer med det.

Jeg tror den bager som jeg her snakker om tror at den er en selvstændig butik, fordi kvickly og deres bager ligger på hver sin side af "gaden" inden i centeret - så at sige....

Så altså, jeg tror godt de kan glemme de faktisk kun er en lille bid af Kvickly... Men det ER nu en stor bager, og de har gode varer synes jeg (i hvert fald er deres wales kringle bedre, end den centerbageren har til 53 kroner!!!!! og UDEN noget som helst pynt)

Anyways, jeg overvejer faktisk om jeg STADIG skal klage næste gang jeg kommer der hen, selvom det så er noget tid siden til den tid jo.... For jeg tænker faktisk hun fortjener en "lærestreg" Og hvis den bolle jeg bad om at få faktisk ER i sortimentet (når man altså beder om den ) så bør de også skrive den på varelisten, evt. i den skide bog dér....

Men nu er det måske også bare fordi jeg i forvejen var gnaven på den snottøs der stod der inde gangen før, og så passede det lige med at denne her sure dame absolut skulle hidste sig unødigt op....

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

missie20 skriver:

Ha ha ja. Tror den eneste der gider holde sådan en kælling ud må være en som tænder på sm, hvor hun er herskerinde eller hvad det hedder.Ha ha.

Eller hvor han kan bruge det som dække for at få lov at banke sit raseri ud over hende lol....

Aj det var ikke pænt hehe

Anmeld

8. december 2010

Nemesis

mariamiss6 skriver:

Ja gad vide om du ville det og ikke mindst om jeg ville genkende dig

Jeg vidste godt du boede i "nærheden" for vi har begge Babiel på fb vennelisten

Men ja, jeg så altså ikke noget skilt der inde, på nogen fjollebolle. Så jeg ved ikke om det påpeges på skiltet

Hahahahaha det har jeg slet ikke opdaget :-)

Verden er da bare lille nogle gange. Hihihihi. Hvor kender du Babiel fra?? Jeg har jo arbejdet sammen med hende.

Sisse

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

haha det har jeg slet ikke opdaget :-)

Verden er da bare lille nogle gange. Hihihihi. Hvor kender du Babiel fra?? Jeg har jo arbejdet sammen med hende.

Sisse

folkeskolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.