Fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2010

HopinWishin

Halløjsa! =)'

I det nye år skal jeg holde fødselsdagsfest for 14 voksne. er der nogle af jer der har en ide til menuen??... Det skal helst være let at lave, da jeg ikke er hjemme ugen op til min fest, så det hele skal klares om lørdagen, hvor festen er om aftenen... Alle ideer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

loppen82

HopinWishin skriver:

Halløjsa! =)'

I det nye år skal jeg holde fødselsdagsfest for 14 voksne. er der nogle af jer der har en ide til menuen??... Det skal helst være let at lave, da jeg ikke er hjemme ugen op til min fest, så det hele skal klares om lørdagen, hvor festen er om aftenen... Alle ideer modtages med kyshånd

Hvorfor ik bestille ved et catering firma???

Der er jo en del og ved bla at kokken og jomfruen er ok billige og deres mad er rigtig god.

Anmeld

13. december 2010

HopinWishin

loppen82 skriver:

Hvorfor ik bestille ved et catering firma???

Der er jo en del og ved bla at kokken og jomfruen er ok billige og deres mad er rigtig god.

Det har jeg slet ikke tænkt på! Det vil jeg da lige bruge aftenen påat undersøge mens manden ser håndbold

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

vi holder 3 dobbelt fødselsdag på lørdag, og der er menuen:

marineret skinkeculotte med flødekartofler

fiskefilet med pommesfritter

frikadeller med kartoffelsalat

plus salat og flute

til dessert er der islagkage (min søns ønske)

drømmekage og chokoladekage

husk at dette mest er en børnefødselsdag

Anmeld

13. december 2010

HopinWishin

nutche skriver:

vi holder 3 dobbelt fødselsdag på lørdag, og der er menuen:

marineret skinkeculotte med flødekartofler

fiskefilet med pommesfritter

frikadeller med kartoffelsalat

plus salat og flute

til dessert er der islagkage (min søns ønske)

drømmekage og chokoladekage

husk at dette mest er en børnefødselsdag

Alt sammen noget som jeg også kan li´

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Hvis det hele skal laves på dagen skal det være noget nemt, kan du ikke fx hente is fra Paradis til dessert Så skal du ikke tænke på at lave den. lav noget kød der kan passe sig selv i ovnen, fx indbagt kalkun eller en steg af en art! Til forret en lægger tunmousse eller en lakse-spinat roulade!

Anmeld

13. december 2010

HopinWishin

Sofia skriver:

Hvis det hele skal laves på dagen skal det være noget nemt, kan du ikke fx hente is fra Paradis til dessert Så skal du ikke tænke på at lave den. lav noget kød der kan passe sig selv i ovnen, fx indbagt kalkun eller en steg af en art! Til forret en lægger tunmousse eller en lakse-spinat roulade!

Vi har desværre ikke paradise is i nærheden  det er ellers en fantastisk is!!

Tænker også lidt det med kødet

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

HopinWishin skriver:

Halløjsa! =)'

Hvi du kender nogle som har resturant, og de fx handler i dagrofa, kan jeg på højt nieveu (staves) anbefale deres lakserolade... som forret, med en reje eller to og en nip dild, og lidt kaviar... nam nam

Anmeld

13. december 2010

Sofia

HopinWishin skriver:

Vi har desværre ikke paradise is i nærheden  det er ellers en fantastisk is!!

Tænker også lidt det med kødet

Ellers så bag en kage der kan fryses i god tid, så du bare skal tage den op! Ville være dejligt for dig ikke at have desserten at tænke på den dag.

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

HopinWishin skriver:

Halløjsa! =)'

Noget jeg synes er SÅ fedt til sådan noget er flutes man selv laver. Så kan I lave en buffet nærmest, men med flutes. 

f.eks:

grovt+ lyst brød.

Salat, tomat, agurt + dressing.

Laks + ost + rå løg

Roastbeef + remoulade + lakridsrod osv osv.

Og så simpelthen lave muligheden for måske 5 forskellige pålæg!  Og det behøver jo ikke være dyrt. Brødet kan gøres billigt i et supermarked f.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.