Afbuds rejse, meget billig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2010

LouiseNielsen

Nu efter alt det her haj noget, faldt jeg lige over denne her.... Og syntes nu den er lidt sjov....

Billig afbudsrejse til Shark El-Sheikh... Vil du give din højre arm for at komme væk fra den danske vinter ? Så har du nu chancen for at tilbringe 7 eller 14 dage ved det blodrøde hav til absolut favørpris, med valgfrie måltider. Du vælger selv om du vil være morgen, middag, aftens mad ;-)

Mvh. Spies-rejser... "Ferier du IKKE ...vender ... hjem fra"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Bom

LouiseNielsen skriver:

Nu efter alt det her haj noget, faldt jeg lige over denne her.... Og syntes nu den er lidt sjov....

Billig afbudsrejse til Shark El-Sheikh... Vil du give din højre arm for at komme væk fra den danske vinter ? Så har du nu chancen for at tilbringe 7 eller 14 dage ved det blodrøde hav til absolut favørpris, med valgfrie måltider. Du vælger selv om du vil være morgen, middag, aftens mad ;-)

Mvh. Spies-rejser... "Ferier du IKKE ...vender ... hjem fra"

Ha ha ha

Anmeld

8. december 2010

HelleBelle

ha ha

Anmeld

8. december 2010

Lotte14

Haha

Anmeld

8. december 2010

MarieMor

uhh ,, det kunne sku være godt at få noget sol og varme , men pengene er nok bare desværre ikke til det ..

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

......................men for pokker, hvor er der bare lækkert dernede! Var der for en måned siden!

Anmeld

8. december 2010

Maja88

ej undskyld mig men kan godt være jeg er en sippet gravid kvinde, men kan slet slet slet ikke se det sjove i det.

det er fisme at s**** de dræbtes familier op ad ryggen. Vi snakker om folk der er blevet dræbt. Folk som har lidt en forfærdelig død. så kan bare slet ikke se det sjove i det

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

Maja88 skriver:

ej undskyld mig men kan godt være jeg er en sippet gravid kvinde, men kan slet slet slet ikke se det sjove i det.

det er fisme at s**** de dræbtes familier op ad ryggen. Vi snakker om folk der er blevet dræbt. Folk som har lidt en forfærdelig død. så kan bare slet ikke se det sjove i det

Kan godt følge dig... men nogen ting er man bare nød til at lave lidt fis med for ikke at det bliver for trist...

Men jo selvfølgelig er den rigtige historie frygtelig....

Anmeld

8. december 2010

Lone Jakobsen

vil gerne give maja88 ret, men samtidig morede jeg mig lidt da jeg læste den tidligere idag på sms.

for hver katastrofe der sker, vil der komme nogen der laver en joke ud af det. det er ikke fordi disse folk er onde, eller gør grin med en tragedie.... det er bare en måde at takle det tragiske på, det er der ikke noget unaturligt ved.

Anmeld

9. december 2010

BinaMor

ej seriøst. jeg sad og tænkte " hvor har hun skrevet prisen siden det åbenbart er så billigt det skal være en tråd på baby. der går dog kun sekunder inden det går op for mig viser lige hvor meget jeg skimter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.