Ang dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. december 2010

lisesp83

Er der andre end mig, som har oplevet dårlig kemi hos en dagpleje, og så sagt nej til pladsen?

Jeg har sagt nej til en plads idag, og kommet tilbage på venteliste.

Dagplejeren var meget (LÆS: meget) højtsnakkende, min Julie blev helt bange for hende. Hendes legerum til børnene var så lille at jeg blev helt chokeret. Og hun havde 2 børn, som er 2 år gamle. Julie er altså kun 9 mdr når hun starter. Så jeg har bedt om et sted, hvor der er en ellers flere alderssvarende.

Er jeg uforskammet?

Jeg havde (har endnu) en så dårlig mavefornemmelse over den dagpleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

lisesp83

Slet ingen?

Anmeld

8. december 2010

9510

Jeg syns ikke du er uforskammet,,, man skal følge sin mavefornemmelse...

jeg godtog heller ikke den første dagplejemor jeg fik tilbudt da min tøs var lille

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Hvis du ikke føler det er det rigtige sted så er det IKKE det rigtige sted. Jeg har en god Dp så jeg har ikke selv prøvet det. Men jeg synes det vigtig man siger nej hvis det ikke føles rigtig så super du føler efter. 

Jeg håber i snart finder en der passer lige til jer 

Anmeld

8. december 2010

lisesp83

Diana... skriver:

Hvis du ikke føler det er det rigtige sted så er det IKKE det rigtige sted. Jeg har en god Dp så jeg har ikke selv prøvet det. Men jeg synes det vigtig man siger nej hvis det ikke føles rigtig så super du føler efter. 

Jeg håber i snart finder en der passer lige til jer 

Mange tak

Jeg håber også vi finder en god plads. Det betyder meget.

Anmeld

8. december 2010

lisesp83

9510 skriver:

Jeg syns ikke du er uforskammet,,, man skal følge sin mavefornemmelse...

jeg godtog heller ikke den første dagplejemor jeg fik tilbudt da min tøs var lille

Tak for dit svar

Det betyder meget for mig, at min datter kan trives i en dagpleje.

Anmeld

8. december 2010

Diana...

lisesp83 skriver:

Mange tak

Jeg håber også vi finder en god plads. Det betyder meget.

Ja det er nemlig bare så vigtigt, hun tilbringer jo en stor del af hendes vågne timer der 

Anmeld

8. december 2010

9510

lisesp83 skriver:

Tak for dit svar

Det betyder meget for mig, at min datter kan trives i en dagpleje.

Ja sådan har jeg det også,, derfor godtog jeg heller ikke den første jeg fik tilbudt..

Her med nr 2 har jeg selv fundet en privat og hun er bare så skøn

Anmeld

8. december 2010

Aves..

lisesp83 skriver:

Er der andre end mig, som har oplevet dårlig kemi hos en dagpleje, og så sagt nej til pladsen?

Jeg har sagt nej til en plads idag, og kommet tilbage på venteliste.

Dagplejeren var meget (LÆS: meget) højtsnakkende, min Julie blev helt bange for hende. Hendes legerum til børnene var så lille at jeg blev helt chokeret. Og hun havde 2 børn, som er 2 år gamle. Julie er altså kun 9 mdr når hun starter. Så jeg har bedt om et sted, hvor der er en ellers flere alderssvarende.

Er jeg uforskammet?

Jeg havde (har endnu) en så dårlig mavefornemmelse over den dagpleje.

Jeg har haft sagt nej, kan dog ikke forstå du siger nej ud fra alderen på de andre, det ville jeg personligt se som en fordel, så der er mere ro og tid til at tage hensyn til din den lille. Men der er vi jo så forskellige. De fysiske rammer har jeg heller aldrig fokuseret på, men personen og dennes syn på børn, det har været det væsentlige og ja, der har jeg sagt nej

Anmeld

8. december 2010

Mette 28

Havde sagt ja til en til min søn dengang han skulle afsted, men 1 uge før han skulle starte fik jeg en anden, da jeg havde fortalt at jeg ikke kunne med hende vi fik, der var flere grunde til det..

Synes dog ikke det er rigtigt at kræve en med flere på samme alder, da det er bedst der er flere alders grupper, og at man ikke bare lige kan få en med en masse små børn, det slider også dagplejeren op, hvis de kun har små, og så lærer de små en masse fra de større børn, så det skal man kun være glad for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.