angelsounds og hjertelyd:) har købt en idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2010

betiinsen

hej piger.. vi var nogle stykker der snakkede sidst omkring det er med hjertelyd osv. Jeg valgte at købe den der angelsounds som der var flere der var glade for herinde.. Den kom ind af døren for en halv time siden, og har ligget og hørt hjertelyd.. dejligt..

Synes den er fantastisk og det synes min kæreste også..

det tog ikke mere end 1-2 min at finde hjertelyd, og den er enkel at bruge.

Ville bare lige anbefale den til jer, da jeg er super glad for min

der står den kan bruges fra uge 14-16 af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Chewy

Hmm, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om sådan én. På den ene side synes jeg, det er skønt, at man kan høre sit barns hjertelyd, når man har lyst, men på den anden side tænker jeg også, at sådan én kan skabe unødig bekymring, fordi den ikke håndteres af professionelle. Jeg mener, hvis du en dag ikke kan finde hjertelyd, ja så bliver du jo bekymret, og det kan jo være apparatet eller din håndtering af det, der er noget galt med (ikke myntet på dig Betiinsen)

Er det bare mig eller? Jeg synes det er en dejlig tanke, men ville alligevel være bange for den dag, hvor jeg ikke kan finde hjertelyden og så skabe bekymringer for mig selv.... Synes man har nok som gravid

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

og jeg har lige bestilt den

Anmeld

8. december 2010

betiinsen

Chewy skriver:

Hmm, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om sådan én. På den ene side synes jeg, det er skønt, at man kan høre sit barns hjertelyd, når man har lyst, men på den anden side tænker jeg også, at sådan én kan skabe unødig bekymring, fordi den ikke håndteres af professionelle. Jeg mener, hvis du en dag ikke kan finde hjertelyd, ja så bliver du jo bekymret, og det kan jo være apparatet eller din håndtering af det, der er noget galt med (ikke myntet på dig Betiinsen)

Er det bare mig eller? Jeg synes det er en dejlig tanke, men ville alligevel være bange for den dag, hvor jeg ikke kan finde hjertelyden og så skabe bekymringer for mig selv.... Synes man har nok som gravid

kan godt følge din tankegang, men ja det er svært for var faktisk mere bekymret da jeg ikke havde den dims.. jeg har betalt for en del scanninger pga. bekymring og hvis man istedet selv kan finde hjertelyd er det billigere og giver en tryghed

Mine forældre synes også det var en god og sjov oplevelse at høre det

Anmeld

8. december 2010

betiinsen

Nina Sophia skriver:

og jeg har lige bestilt den

håber du bliver lige så glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.