Gave eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg tage en gave med?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

766 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2010

AnneBJ

Hej piger,

Har lige brug for Jeres mening. Imorgen skal kæresten og jeg besøge min far og dennes kone! De har været gift længe (13 år) så det er ikke fordi det er nyt eller jeg ikke kender hende

Men! Vi har ikke set min far siden pinsen 2009, og ikke talt i telefon sammen siden juleaften sidste år. Jeg havde (pga. en masse forhistorie) nægtet at være initiativtager til at vi skulle have kontakt, men han/de - og deres fravær - fyldte mere og mere i mit hovede efterhånden som jeg kom længere i graviditeten.

Så jeg smed en mail af sted, og vi skal nu spise aftensmad hos dem imorgen. Har ikke været i deres hus i i hvert fald 3 år, og kommer til at føle mig som gæst, på besøg; modsat hvis jeg besøger min mor.

Skal jeg tage en blomst/chokoladeæsketing med, eller bare betragte besøget og initiativet som en "gave" i sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

tinasmor

Selv om vi ofte er hos mine forældre (måske en gang om måneden) og spise så har jeg alligevel ofte (selvfølgelig ikke hvergang) en lille ting med fordi jeg er taknelig for det dejlige mad og tiden min mor bruger. Det er ofte en god vin eller et stykke chokolade.

Så jeg ville, hvis jeg var dig, tage en lille ting med nu hvor det er så lang tid siden. Jeg ville dog bare købe en lille blomst eller noget. Håber I får en god aften trods alt den forhistorie i evt har.

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Hej piger,

Har lige brug for Jeres mening. Imorgen skal kæresten og jeg besøge min far og dennes kone! De har været gift længe (13 år) så det er ikke fordi det er nyt eller jeg ikke kender hende

Men! Vi har ikke set min far siden pinsen 2009, og ikke talt i telefon sammen siden juleaften sidste år. Jeg havde (pga. en masse forhistorie) nægtet at være initiativtager til at vi skulle have kontakt, men han/de - og deres fravær - fyldte mere og mere i mit hovede efterhånden som jeg kom længere i graviditeten.

Så jeg smed en mail af sted, og vi skal nu spise aftensmad hos dem imorgen. Har ikke været i deres hus i i hvert fald 3 år, og kommer til at føle mig som gæst, på besøg; modsat hvis jeg besøger min mor.

Skal jeg tage en blomst/chokoladeæsketing med, eller bare betragte besøget og initiativet som en "gave" i sig selv?

Ville da bestemt have en lille erkendtlighed med. Det kunne jo være en pæn julestjerne eller som foreslået en æske chokolade.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Ville da bestemt have en lille erkendtlighed med. Det kunne jo være en pæn julestjerne eller som foreslået en æske chokolade.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

AnneBJ

Tror også jeg vil have det mærkeligt med bare at komme "på besøg" uden en lille ting..

Anmeld

8. december 2010

Marco2

Ja, køb en lille ting med. Det behøver jo ikke være noget stort. Evt et eller andet julet. En julestjerne (den der blomst-tingy) i en potte fx...

Anmeld

8. december 2010

eElak

Jeg har stemt ja, men det betyder ikke at du SKAL...

Synes det er en sød ide, og når nu du selv bringer det på banen og tænker over det, så kunne du evt tage en julestjerne (blomst) med eller noget...

Jeg ville ikke tage med hvis det var mig, men jeg ville heller ikke have tænkt over det..

Anmeld

8. december 2010

AnneBJ

Selvom nogen har stemt nej, og det ville være ret interessant at høre deres mening, har jeg besluttet at jeg lige køber en lille dusk et-eller-andet imorgen, inden vi skal af sted! Bare sådan for at have lidt med!

Tak for Jeres inputs, I er altid til at regne med!!

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Hej søde

Jeg ville helt sikkert tage en lille vertinde gave med. 

Knus Diana

Anmeld

8. december 2010

AnneBJ

Diana... skriver:

Hej søde

Jeg ville helt sikkert tage en lille vertinde gave med. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.