Ægløsningsbeviser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Et kort, men svært spørgsmål??? Hvordan søren kan man være sikker på, at man har ægløsning? Jeg har aldrig før været i tvivl - selvfølgelig havde jeg da det, men nu er jeg blevet mere og mere nervøs. Jeg har let forhøjet mandligt kønshormon og mine cyklusser er på ml. 6-8 uger.

????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Tropez

Må svarer nej, men at en blodprøve hos din læge kan give dig svaret 

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fået taget blodprøver hos min læge, hvor jeg fik af vide at alt var normalt (undtagen det let forhøjede mandlige kønshormon),...?????

Anmeld

8. december 2010

baby84

har du forsøgt med ægløsningstests og blodprøve hos lægen der viser om progesteron er ok.??

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har fået taget blodprøver hos min læge, hvor jeg fik af vide at alt var normalt (undtagen det let forhøjede mandlige kønshormon),...?????

Man kan have pcos, men kan råde dig til, at få henvisning til gynækolog, så kan de hjælpe dig

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej piger.

Et kort, men svært spørgsmål??? Hvordan søren kan man være sikker på, at man har ægløsning? Jeg har aldrig før været i tvivl - selvfølgelig havde jeg da det, men nu er jeg blevet mere og mere nervøs. Jeg har let forhøjet mandligt kønshormon og mine cyklusser er på ml. 6-8 uger.

????

En ÆL test kan give "falsk" positiv hvis du har pco eller pcos.

Min gyno er specilist inden for de sygdomme, så hvis du bor i kbh eller der omkring kan du evt. smide en PB så sender jeg dig lige hans oplysninger. Han er også fersilitetslæge så skulle du i behandling skal du ikke så langt

Svaret på dit spørgsmål, nogle kan mærke når de har ægløsning, og andre kan ikke, så der er det en evt. gyno skal ind og hjælpe dig med hvornår du cirka har ÆL.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.