En lettere slidt tålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja den er noget tyndslidt lige nu. Jeg kan bare ikke få Jesse til at sove, og han er så træt. Han hopper ud af sin seng, lige så snart jeg har forladt rummer >( Og det er altså hans tremmeseng. Lige nu har det taget 50 min og han nægter at ligge sig.

Jeg ved ikke helt om jeg skal frygte eller glæde mig til i morgen. Der henter vi hans nye seng. Så er det ikke så hårdt at løfte ham op, og jeg tvivler på han står op flere gange end han allerede gør. Og nu skal jeg afsted for 3 gang i dette indlæg :@

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, er blevet ret fustreret :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

moniquesmor

hehe sådan var det også med min kæreste da han var lille.
og hans mor brugt barnevognes selle til af ligge ham fast i sengen, ind til han sov.. og det hjælp i starten græd han meget, men til sidste var han vand til det og satte sig glædeligt til af få sellen på..

måsk det var noget for jer det går jo ikke ondt:D

Anmeld

29. august 2008

miver

Håber snart for dig han lægger sig og ja det er bare så hårdt når de små pus laver de nummer ;)

sender lige en potion tålmodighed til dig
og god nat søv til Jesse

(H) (H) mie

Anmeld

29. august 2008

Rasmine

Sådan var Mille også. Hun blev puttet kl. 19, det blev så rykket til kl. 20. -Det [f]OG[/f] en go' nat historie virkede. Håber det snart bliver bedre...

Anmeld

30. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mange tak skal i have :) Han sov først kl 21.20 :@ Men nu får han sin nye seng i dag, det kan været det hjælper på det hele.

(H)

Anmeld

30. august 2008

bette

åhh det er bare så træls.. kde ham ind kunne heller ik få mikkel til at sove i nat.. lagde ham ind kl 19.30 og han sov først kl. 23.8(
og så vågnede han en million gange i nat.. er bare så smadret nu.. og skal ud og ride.. svigerne skal passe bettemanden.. så tror måske jeg kan snige mig til en times søvn bagefter

Anmeld

30. august 2008

Honningblomst

Sådan noge dage kan Konrad også have...hos mig hjælper det at lade ham falde i søvn på sofaen de dage. Tror bare han nogle gange har brug for at falde i søvn helt tæt på mig og det er jo helt fint. Han står dog aldrig op når han er puttet....men bliver ked og den måde skal han i hvert fald ikke falde i søvn på.
Knus.

Anmeld

30. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Sådan noge dage kan Konrad også have...hos mig hjælper det at lade ham falde i søvn på sofaen de dage. Tror bare han nogle gange har brug for at falde i søvn helt tæt på mig og det er jo helt fint. Han står dog aldrig op når han er puttet....men bliver ked og den måde skal han i hvert fald ikke falde i søvn på.
Knus.

Hej Eva,

ja jeg ville ønske det var så "nemt". Jesse får vi bare ikke til at sove på sofen. Og det er ikke fordi han er ked af det at han står op (lidt desværre), men han vil bare lege. Jeg har i en periode prøvet at ligge mig sammen med ham på værelset, og han blev da i sin seng, men så brugte han bare op til 2 timer på at snakke og lege i sengen :@ Han har bare svært ved at sidde stille i mere end 10 min - også når det er sengetid.

Lige nu er Henrik inde ved ham, det er jo hans første nat i sin nye seng. ikke at der er nogen forskel på i dag og i går, men jeg håber det kommer på et tidspunkt :P Jeg er optimist ;)

Anmeld

30. august 2008

Pia

Lærke kan også finde på og have de dage..

Men så er vi 100% enige om her hjemme, at vi følger det der står i bogen der hedder : godnat og sov godt..
Og så falder hun ret hurtig i søvn..

Nogle gange kan kun godt klynke lidt når hun falder i søvn. Men det er ganske tydeligt at det ikke er fordi hun er ked af sådan for alvor. Det er ganske tydeligt at hun græder fordi hun er hysterisk og prøver grænser..

Men tror det er normalt at børn har de perioder og tror på at det så som forældre er super vigtig og stå fast ved sin beslutning om at nu er det sengetid og det skal de små pus også vide at man mener..

Håber han vil sove i sin nye seng,når han bliver puttet..

Kh PIa,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.