Udflåd...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Det er lidt over en månede siden at jeg har født. Jeg bløder ikke mere men har meget udflåd (gult) som altså ikke lugter særlig godt. Selv de nedre regioner lugter heller ikke særlig godt nogen der har et bud på hvad det kan være? Skal til lægen i morgen ang noget andet kan selvfølgelig spørg der men tænkte om der måske var nogen her inde der havde et bud på hvad det kunne være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Det er lidt over en månede siden at jeg har født. Jeg bløder ikke mere men har meget udflåd (gult) som altså ikke lugter særlig godt. Selv de nedre regioner lugter heller ikke særlig godt nogen der har et bud på hvad det kan være? Skal til lægen i morgen ang noget andet kan selvfølgelig spørg der men tænkte om der måske var nogen her inde der havde et bud på hvad det kunne være.

min første indskydelse er svamp... desværre- men er jo ikke værre end det kan klares med en stikpille eller salve

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det udflod, der kommer kan godt være temmeligt ubehageligt og ildelugtende, men snak med lægen og lad ham vurdere det, så er du også sikker på, at det bliver behandlet på den rette måde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Har været ved læge i dag.. Jeg fortalte ham at det virkelig lugtede af Esbjerg havn og så vidste han lige præcis hvad det var.. Det er noget betændelse så fik noget medicin hvor jeg skal tage 4 piller i dag og 4 piller på lørdag.. Så må jeg så overhovedet ikke røre alkohol eller spise chokolade med alkohol i da det kan give antapus reaktion (staves??) Så nu håber jeg bare det hjælpe så jeg ikke lugter af Esbjerg havn mere der nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.