betiinsen skriver:
haahaha.. kom til at grine højt
Nina kan virkeligt godt forstå du er spændt.. er også selv lidt spændt til på mandag hvor jeg skal til ekstra tjek
Man får helt sommerfugle i maven osv.. hihi.. tror også ens tanker når at skifte fra dreng til pige og omvendt igen hele tiden inde i hovedet
gjorde jeg også 

Jeg vader bare rastløst rundt derhjemme, kan ikke give mig til at lave noget uden at blive forstyrret af tankerne om det er en dreng eller en pige.. ligsom du skriver, så skifter det hele tiden om man tror det er det ene eller det andet..
Og en vigtig ting idag er nemlig også: Steffen (min kæreste) var ikke med til Nakkefoldsscanningen, han ku ikke få fri, han så den kun i uge 7 og der lignede den jo ikke en baby, så faktisk er det ALLER FØRSTE gang steffen skal se sit barn idag, det betyder så meget.. Jeg ved jo hvordan den ser ud osv, han har kun set den på billeder, og hørt mig og min mor snakke om den til nf, hvor hun var med..
Steffen får forhåbentlig lidt mere "kærlighed" og forståelse for mig når han har set det lille væsen derinde.. 

Anmeld