hvad tror i der gemmer sig i min mave? Kønsscanning imorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Lotus86

betiinsen skriver:

ja jeg skal til md den 3 januar.. men der ville de vidst ikke fortælle kønnet.. så det er lidt irriterende.. også derfor jeg valgte to scanninger..

kan virkeligt godt forstå du er spændt på i morgen, for du også billeder eller en dvd med hjem? og skal kæresten med?

forresten har oprettet en tråd ang. den der hjertelytter, da jeg har modtaget min.. så kan klart anbefale den til dig

Hvorfor vil de ikke oplyse dig kønnet til md, hvis jeg må spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

betiinsen

Lotus86 skriver:

Hvorfor vil de ikke oplyse dig kønnet til md, hvis jeg må spørge?

det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus.. fordi nogle sige man først kan se kønnet tydeligt når man er i uge 22-23.. hvilket jeg nu ikke helt tror på, og de fleste er til md i uge 19-21.. så vil nogle sygehuse ikke risikere de siger forkert, og vil derfor ikke sige noget..

lidt irriterende.. men ja så er det godt man kan tage til kønsscanning

Anmeld

8. december 2010

Kruse90

Jeg tror det bliver en dreng

Glæder mig til at læse indlægget efter imorgen

Anmeld

8. december 2010

Lotus86

betiinsen skriver:

det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus.. fordi nogle sige man først kan se kønnet tydeligt når man er i uge 22-23.. hvilket jeg nu ikke helt tror på, og de fleste er til md i uge 19-21.. så vil nogle sygehuse ikke risikere de siger forkert, og vil derfor ikke sige noget..

lidt irriterende.. men ja så er det godt man kan tage til kønsscanning

Okay, men altså så kunne de jo bare sige, at de ikke vil garantere for noget, men at de ihh. scanningen mener det er det ene eller det andet..

Men jeg har hørt om nogle der ikke vil oplyse det, fordi de mener at folk fokusere mere på kønnet, end på om barnet er sundt og rask, det kan jeg egentlig måske godt lidt forstå, men det er jo også lidt riski kun at gå ud fra hvad de siger til md, man hører jo tit om at de tager fejl, og det er sgu lidt ærgeligt at stå med alting i blåt, hvis der så kommer en pige ud

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

En dreng....

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

ja jeg skal til md den 3 januar.. men der ville de vidst ikke fortælle kønnet.. så det er lidt irriterende.. også derfor jeg valgte to scanninger..

kan virkeligt godt forstå du er spændt på i morgen, for du også billeder eller en dvd med hjem? og skal kæresten med?

forresten har oprettet en tråd ang. den der hjertelytter, da jeg har modtaget min.. så kan klart anbefale den til dig

Hm, det er vist meget forskelligt mht md hos de forskellige..

vores scanningsjordemoder i Holbæk sagde at hun nok skulle se efter kønne til mdt, hun var så sød at jeg valgte at vente yderligere 10 dage efter vores oprindelige tid, bare for at få hende til at scanne mig til md.

Imorgen på privatklinikken får vi både alm. scanningsbilleder og dvd med hjem.. Og min kæreste, søster og min mor skal med derind

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

Kruse90 skriver:

Jeg tror det bliver en dreng

Glæder mig til at læse indlægget efter imorgen

og jeg glæder mig til at oprette tråden

Anmeld

8. december 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

Idag er jeg 17+4 og så er det imorgen dagen jeg har ventet på i så lang tid, dagen hvor vi skal have kønnet afvide på Scannings klinikken i København..

Hvad tror i der gemmer sig inde i min mave??

mht form osv ?  gerne om i kan se hvorfor i tror det enten er en pige eller en dreng, i er bare så søde..

Knus Nina Sophia som glææææder sig til imorgen kl 17.30

Din mave ligner også min, så vil også sige en pige, men igen... fra person til person

Anmeld

8. december 2010

Koen.

gætter på en dreng, for min pige mave var mere rund end spids

Anmeld

8. december 2010

Mellepige

Jeg fornemmer en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.